esikoisellani oli pienenä tällainen "kauhu", samoin pelkäsi useita muitakin yleisiä paikkoja ja tiloja - ryhdyin ihan tietoisesti totuttamaan tällaisiin paikkoihin; kiersimme niin uimahallin, kirjaston, ja niiden sekä kauppojen wc:itä jne. Useampia kuukausia kaikki kävi huudon kanssa, mutta sitten alkoi tottua. Pelko oli alkanut aika pienestä, kun jouduimme käymään erään asian vuoksi sairaalassa useita kertoja tutkimuksissa. Sairaalarakennus oli punatiilinen, joten kaikki punatiiliset rakennukset (kirjasto ja jopa mummula!) pelottivat ja saivat aikaan hysteerisen itkun autossa vielä 2-vuotiaanakin.