Wau! Aika hurja muodonmuutos kropassa! Sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassua, kun mun mielestä toi aiempi kroppa näyttää jotenkin luonnollisemmalta ja sitä kautta paremmalta. Uusi kroppa on niin kuivakan näkönen ja noi silarit... Mutta makuasioitahan nää on.

[QUOTE="Mamma";22992932]No tuskin sun tarvii saadakaan?

Niin perisuomalaista kateutta taas havaittavissa tällä palstalla ..... suurin osa teistäkin läskeistä yrittää laihduttaa siinä koskaan onnistumatta ..[/QUOTE]

Kateutta?
Mä veikkaan että harva nainen kadehtii silikooneja ja luut törröttävää laihuutta. Suurin osa meistäkin läskeistä varmaan pitää normaalivartaloista naista kauniimpana kun naista jonka lonkkaluut törrättää ja silikooni tissit pallomaisina täyttää liivit.

[QUOTE="tiina";22992953]Mikä ote pitäis saada? Anna mä arvaan; sulla on ylipainoa vähintään 30kg ja voe että kun vituttaa katsella tälläisiä misuja..?[/QUOTE]

Väärin arvattu. Olen normaalipainoinen. Tuo on liian laiha. piste

Noi silarit on kyllä hirveet. Toi eka kuva on muutenkin tökerömpi (hiukset jne..), joten kyllähän toi oikeanpuoleinen näyttää paremmalta. Mun mielestä se ei vaan johdu pelkästään kiinteytymisestä.

Muistan, kun bb-aikoina Kalinainen kertoi hankkivansa jotain "laihduttavia pistoksia" reisiin.:D Liekö ollut vaikutusta?:D:D Nojuu, oon ilonen jos ite pystyn samaan. Mulla on tosin se kymmenen kiloa tiputettavaa.

Muuten ihan kaunis vartaloinen, mutta noi tissit on liikaa! Ei toi eka kroppakaan kyllä näytä pahalta. Mut muuten misu antanu ittestään sellasen kuvan ettei minkään näkönen kroppa tee enää tosta viehettävää mun silmissä... Puuttuu liiaksi sitä sisäistä kauneutta et osaisin ajatella hyvännäkösenä.

Aika hyvässä kunnossa tuossa jälkeen-kuvassa, oikein sopovan hoika. Ekassa hiukan pullea,joten hyvää työtä tehnyt. Ja nyt varmaan oli tarkoitus katsao tuota kroppaa eikä silareita tai botoxeja.

Alkuperäinen kirjoittaja höps;22992996:
No ei kyllä ole, vaan ihannepainoinen ja treenattu. Nykyään kun yhä suurempi osa on ihmisistä alkaa olla hiukan pulleita, niin normaalia hoikkuutta pidetään jo liikana laihuuten, kun siihen ei olla totuttu.

Miehen näkö kulmasta eka kuva on silti parempi.

Mä olen nyt aika samanlainen pötkö kuin henna tuossa ekassa kuvassa. Ja joo, oon normaalipainoinen, mutta ei se tarkoita etteikö voisi olla ylimääräistä laihdutettavaa niin kuin tuostakin ekasta kuvasta huomaa. Mut on kyllä nätti tuossa toisessa, tuohon kun pääsisi. Noh, projekti aloitettu:)

[QUOTE="Mamma";22992932]No tuskin sun tarvii saadakaan?

Niin perisuomalaista kateutta taas havaittavissa tällä palstalla ..... suurin osa teistäkin läskeistä yrittää laihduttaa siinä koskaan onnistumatta ..[/QUOTE]

Vai niin. Unohdin ettei tällä palstalla saa omaa mielipidettään ilmaista, varsinkaan jos se on poikkeava muitten mielestä. : /

Yhteistyössä