Wasalandia oli kiva =)!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Käytiin 4- ja 6-vuotiaiden kanssa Wasalandiassa ja se oli tosi kiva paikka muksuille! Ei tarvinnut pienemmälle koko ajan sanoa, ettei pääse suurinpaan osaan laitteisiin ja uskalsivat koko päivän painaa laitteissa keskenäänkin. Lisäksi oli veneajeluja, vesi"sotaa", liikennemaata ja pomppulinnoja ja -patjoja sekä kiipeilyalue. Ihan varmasti mennään ensi vuonnakin! Plussaa oli myös se, että alue oli kohtuullisen pieni, joten ei tarvinnut talsia hillittömästi aluetta päästä päähän.

Ruokapaikat eivät vain toimineet. Miinusta oli myös ostosten kuitit, ei mitään erittelyä ostoksista, vain loppusumma (kassakoneesta ei kuulemma saanut erittelyä?!?). Ainoa eritelty kuitti oli portilta. Plussaa oli toki myös edullinen päivälipun hinta. Lilliputtijunan hinta oli järkyttävä, 5 e / hlö / suunta :eek:! Meidän porukalta se olisi maksanut siis 20 e. Vertailuna oli taksimatkan hinta, 9 e... Siis leirintäalueelle.
 
vieras
Mekin oltiin kesäkuun lopussa 4- ja 5-vuotiaiden kanssa ja paikka oli ihan positiivinen yllätys sen jälkeen mitä olin mmm. täältä palstalta lukenut mielipiteitä. Eli siis tosi passeli paikka pienille lapsille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mekin oltiin kesäkuun lopussa 4- ja 5-vuotiaiden kanssa ja paikka oli ihan positiivinen yllätys sen jälkeen mitä olin mmm. täältä palstalta lukenut mielipiteitä. Eli siis tosi passeli paikka pienille lapsille.
Juu, minäkin olin täältä lukenut mielipiteitä ihmisiltä, jotka eivät olleet tykänneet ja siksi odotukset eivät olleet kovin korkealla. Mutta kannatti mennä :D.
 
mut se on aika hanurista et jopa aikuiset ketkä ei mene edes minnekkään laitteeseen joutuu maksamaan sen 20e.

ranneke-systeemi on musta parempi. Esim. jos veisin likan tonne nii se maksais mulle sen 35e mikä on suht suolanen hinta 4v huvipuistoilusta
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mut se on aika hanurista et jopa aikuiset ketkä ei mene edes minnekkään laitteeseen joutuu maksamaan sen 20e.

ranneke-systeemi on musta parempi. Esim. jos veisin likan tonne nii se maksais mulle sen 35e mikä on suht suolanen hinta 4v huvipuistoilusta
Tulosta netistä se 2 e:n alennuskuponki ;). Me käytiin kyllä siinä koskenlaskussa aika monta kertaa. Nelihenkinen perhe, joista yksi alle 120-senttinen, maksoi Wasalandiaan 67 e. Sama perhe rannekesysteemillä (kaikille ranneke siis) Särkänniemeen tai Lintsille 115 e... Mut ymmärrän kyllä pointtisi. Kaikkein älyttömin tuo sisäänpääsymaksu on mun mielestä Puuhamaassa. Eikä aikuinen hirvittävästi kuluta Muumimaailmaakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mut se on aika hanurista et jopa aikuiset ketkä ei mene edes minnekkään laitteeseen joutuu maksamaan sen 20e.

ranneke-systeemi on musta parempi. Esim. jos veisin likan tonne nii se maksais mulle sen 35e mikä on suht suolanen hinta 4v huvipuistoilusta
Tulosta netistä se 2 e:n alennuskuponki ;). Me käytiin kyllä siinä koskenlaskussa aika monta kertaa. Nelihenkinen perhe, joista yksi alle 120-senttinen, maksoi Wasalandiaan 67 e. Sama perhe rannekesysteemillä (kaikille ranneke siis) Särkänniemeen tai Lintsille 115 e... Mut ymmärrän kyllä pointtisi. Kaikkein älyttömin tuo sisäänpääsymaksu on mun mielestä Puuhamaassa. Eikä aikuinen hirvittävästi kuluta Muumimaailmaakaan.

niinpä.. powerparkissa käytiin viime viikolla ja siel oli 5e sisäänpääsy ja muille ranneke. se oli ihan ok systeemi.
 

Yhteistyössä