Warning!!! Boschin paska pesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joan"

Vieras
Älkää erehtykö ostamaan Boschin pesukonetta...minä erehdyin, luullen sitä laatukoneeksi. Vuosia pesi LG pyykkini, mutta kun kone hyytyi, päästin mieheni ostamaan uuden. Hän toi Boschin, sitä oli suositeltu. Kuluttaa vähän sähköä, ja tosi taloudellinen kun on, niin käyttää myös vähän vettä. Todellakin. Jopa niin vähän, että kun ottaa paidat pyykistä, (LG hörskytti samaa ohjelmaa kolmatta tuntia, mutta tuli oikeasti puhdasta) on reilun tunnin pesuohjelma pessyt paidat niin puhtaiksi että kainalot haisee vieläkin hielle.
Voi kun kehtaisin myydä tuon jollekin, ostaisin heti toisen.. mutta en kertakaikkiaan voi tehdä kellekään niin rumaa temppua.

Oma halpis-Bosch ja veljen kalliimpi ovat hyviä. Parin tunnin ohjelmia siinä on normaalisti. Hikiset vaatteet pitäisi pestä kuumemmassa tai sitten laittaa Vanish Extra Hygiene-jauhetta mukaan.

Monelle kyllä kelpaa tuo, että älä ole huolissasi.

Mulla kyllä Bosch pesi hyvin, mut hajos ennen aikojaan. Eikä ollut mikään halvin malli. En alkanut korjauttamaan kun ois tullu niin kalliiksi.
Siitä oon samaa mieltä et LG on hyvä...mulla nyt sellainen enkä oo koskaan ollu tyytyväisempi pesukoneeseen.

Nykykoneilla tunnin ohjelma on pikapesu, jota käyttäessä suositellaan pestävän vain lievästi likaantunutta pyykkiä. Ei ole uutta konetta joka kuluttaisi vähän vettä ja poistaa pikapesulla paskanhajun törkypyykistä. Tai sitten oot ostanut jonkun tosi paskan karvalakkimallin ilman kunnon ohjelmia. Meillä ei tuon merkin koneita ole, mutta aika tarkkaan tuli tutkittua ominaisuuksia omaa pyykinpesukonetta valittaessa.

Yhteistyössä