K
Keijio K Kojootti
Vieras
Kohta se on lapsukaiset wappu
Meikäläisellä se tietää sitä, että huomenna noin klo 10-11 aamupäivästä korkki narahtaa. Ajattelin alotella kevyesti keskikaljalla, jota imuttelen sinne kolmeen/neljään saakka. Sitten narautan koskenkorvan auki ja heitän sinne perinteisesti sen yhden ainokaisen rusinan. Sima on valmis ja sitä ajattelin ihan appelsiinimehuun lantrata. Siinä klo 17 aikaan lähden walumaan mantalle, jotta olen sen lakituksen aikaan sitten paikalla. Lakituksen jälkeen metrolla (taksia ei saa) takaisin kotiin ja grilli kuumaksi. Kaverit kuulemma tuovat lihan, kun minä tarjoon grillin. Sitten napsautan Jägermaisterin jääkylmän auki ja nappailen kavereitten kanssa sitä shotteina.
Suht.koht. samalla linjalla vetäisen keskiviikon, torstain, perjantain ja lauantain... (olen saikulla mukamas) ja sitten sunnuntaina ajattelin sairastaa krapulan pois. Maanantaina sitten virkeänä takas töihin.
Suht.koht. samalla linjalla vetäisen keskiviikon, torstain, perjantain ja lauantain... (olen saikulla mukamas) ja sitten sunnuntaina ajattelin sairastaa krapulan pois. Maanantaina sitten virkeänä takas töihin.