Wannabe Rolloloainen "Kuka arvaa lähimmäksi"?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Jostain luin ettei nekään niin ekologinen vaihtoehto ole, kiitos :D
Joo, onhan niissä tietysti omat ympäristövaikutuksensa, tottahan se on, että jossain ne ostokset on kotiin kannettava. Meillä on käytössä Ranskasta tuotuja kestokasseja, sellaisia kuin nyt on esim K-ryhmän kauppoihinkin tullut, osa on ollut käytössä ainakin 5 vuotta jo. Yksikään ei ole mennyt rikki, kassit eivät kaadu helposti auton takakontissa ja varmasti on helpommat siinä pyöränsarvessa (mistä tulikaan mieleeni ) kuljettaa eivätkä ostokset tule kassin kyljestä läpi. Ja maksoivat silloin vuonna 2005 sen euron, joten jos ekologisuus valmistettaessa ei peittoa kertapussia, niin käyttökerroilla se kompensoidaan :)

minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Erittäin tylsää kun jo heti ensimmäinen arvasi, loppusumma 31.90 euroa :headwall: :ashamed:
Damn, että olen hyvä :D :D
Hintatietoinen ainakin. Itse arvelin, että irtokarkit olleet erittäin halpoja, kun niitä lähtenyt mukaan noin paljon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin tylsää kun jo heti ensimmäinen arvasi, loppusumma 31.90 euroa :headwall: :ashamed:
Damn, että olen hyvä :D :D
Hintatietoinen ainakin. Itse arvelin, että irtokarkit olleet erittäin halpoja, kun niitä lähtenyt mukaan noin paljon.
Juu, no nykyään pystyy arvioimaan loppusumman siitä, paljonko kärryssä on tavaraa ja hinnat on melko hyvin tiedossa, joskus on joutunut laskemaan enemmänkin.. Nykyisin voi mennä kauppaan ja pitää budjetin pelkästään arvioimalla kärryn täyttöastetta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
hyvä summa, mä pyöristin kaiken aina 1? ylöspäin.
No nämä irtokarkitkin oli Candykingia, yleensä 9euroa kilo niin ny vain 3.90 arvelin että edes se olisi hämännyt, ja naudanlihat vain 95 snt tai jotain sinnepäin

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
hyvä summa, mä pyöristin kaiken aina 1? ylöspäin.
No nämä irtokarkitkin oli Candykingia, yleensä 9euroa kilo niin ny vain 3.90 arvelin että edes se olisi hämännyt, ja naudanlihat vain 95 snt tai jotain sinnepäin
meillä 7? kilo

Yhteistyössä