aattelin kohta mennä nukkumaan, mutta aattelin vielä ootella sun vastausta.. et kai pahasti suuttunut..???
mä oon ainakin kokenu, että mikään ei oo niin vaikeeta kestää ku oman lapsen paha miele. Enkä nyt tarkota etteikö lapselle sais tulla normaali pahaa mieltä esim. siitä ettei saa kaikkea haluamaansa, mutta kun joku kiusaa tai aiheuttaa tahallaan mielipahaa omalle lapselle... niin sitä on vaikeata kestää!!Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Harmittaa kun lapsella mielipahaa ja harmia. Ja jos ei kiusanteko lopu niin tää äiti käy hyppiin silmille...
nonni... mäkin just kävin kattomassa josko jotain huudettavaa löytyis... just meinasinkin sulta kysyy et oliko kolme lasta? 1 ja 3 oli pienemmät vai??Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Pienimmälle vaatteita...huutiksesta. 2 poikaa ja tyttö...niin saa typykkä joskus jotain omaa...
no se ei kyllä oo aina kovin helppoa... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä oon nii huono antaa negatiivistä palautetta rakentavasti... :ashamed:
okei... mä jo käsitin sun yhestä vastauksesta ettei ketään ollu juhlimassa, mutta ihanaa, että oli riemuisat juhlat kuitenkin!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Se olikin aika outo juttu. Ennen synttäreitä kyseli ketä tulee, enkä osannut vastata. Lopetti kyselemisen ja tuntui olevan riemuissaan heistä ketkä tulivat (taisivat ollakin ne tärkeimmät kaverit =) ) . Otin asian itse sit puheeksi että onko eskarissa kaverit puhuneet mikseivät tulleet. Ei ole, eikä halua kysyä...pelkää vastausta...
Kolme noita täällä pyörii + isäntä... 1, 3, 6, ...vipinää ja vilskettä...
pakko vielä kommentoida (vaikka pä pitäis jo olla tyynyssä ) , että meillä tulee ihan varmaan joskus isompana ongelmia, kun peppi-lotta on ainakin vielä maailman hyväuskosin ja vähän liiankin kiltti lapsi... ei aina oikein osaa pitää puoliaan, mutta nyt on koitettu sitä vähän puistossa harjoitella, eikä enää anna otta toisten leluja kädestään. Paitsi vauvojen, koska ne ei kuitenkaan osaa nätisti pyytäää... käsitys vauvoista on kyllä vähän heiluva, kun tänäänkin 2-vuotias kaveri sai ottaa kädestä....Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Sami on liiankin herkkä uskomaan ihmisten hyvyyteen...ja ystävyyteen. Ja saakin nyt sitten huomata että elämä ei olekaan reilua eikä kaikki olekaan kavereita vaikka sitä kuinka haluaisi.