WAB + 28

  • Viestiketjun aloittaja WAB+
  • Ensimmäinen viesti
MinttuO käväsee...
Thelma: Eikö sulla pitäisi olla tänään jo 22+5 kun la 5.6. Kun mulla on tänään 22+4 ja la 6.6? Tällaista jäin pohtimaan...mulla neuvola tänään...katotaan olenko mä viikkojeni kanssa sekaisin =D

Mä saan tänään ne kelan paprut. Kun tuo rv 22+0 tulee täyteen on oikeutettu noihin kelan juttuihin. Ja yleensä kyllä nla käynti näillä viikoilla onkin just noiden paprujen takia. Yllättävän lepsusti siellä senoralla päin noita juttuja hoidetaan! =)

Nyt mentävä...neuvola kutsuu...

MinttuO ja ryyni rv 22+4
 
senora
WAB +
Odottajat:

22.2.08 Safiiri, -72, neljäs (lapset 10/00,03/03 ja 06/05)
29.3.08 Riikka, -78, ensimmäinen
21.4.08 senora, -65, ensimmäinen
10.5.08 Kk, -84, kolmas (poika 04 ja tyttö 07)
5.6.08 Thelma82, ensimmäinen
6.6.2008 MinttuO, -78, Kolmas (12/04, 10/06)
17.7.2008 Aurea76, ensimmäinen
12.9.2008 Sonia, -71, toinen (tyttö -98)

Synnyttäneet:

26.10.06 Anna vm82, ensimmäinen POIKA 26.10 3140g 50cm
27.10.06 Aurora vm80, toinen (tyttö 03/05) POIKA 27.10 3810g 51cm(?)
8.11.06 Mari vm83, ensimmäinen POIKA 3.11. 2890g 49,5cm
21.11.06 tuutikki vm71, kolmas POIKA, 3110g 47cm
1.2.07 Aqua vm76, ensimmäinen POIKA 25.1. 2850g 48cm
2.4.07 Minttu, vm85, ensimmäinen TYTTÖ 3890g 49cm
7.4.07 Hena, vm79, ensimmäinen POIKA 4630g 53cm
13.4.07 Helmiina, vm77, ensimmäinen TYTTÖ 2955g 47 cm
27.4.07 Tyrni1, vm75, ensimmäinen POIKA 3450g 49 cm
15.5.07 Kk, vm84, toinen (poika 09/04) TYTTÖ 3395g 48,5 cm
24.5.07 Pikkutiikeri, ensimmäinen POIKA 3080g 49cm
24.5.07 Peppi, ensimmäinen POIKA 3980g 54cm
4.6.07 Syysmarja, ensimmäinen POIKA 3970g 53 cm
18.7.07 Viivi, vm78, ensimmäinen TYTTÖ 3000g 50cm (La30.7.07)
20.7.07 Limee, ensimmäinen POIKA 3350g 49,5cm
15.8.07 Meirami, ensimmäinen TYTTÖ 3700g 50cm
6.9.07 Piparminttu-Pipsa, ensimmäinen, POIKA 3330g 50cm
1.10.07 Lumi81, toinen, TYTTÖ 3420g 49cm
25.10 Sunni, -79, ensimmäinen (la15.10.07) POIKA 3480g 52cm
15.12.07 Omppu75, toinen, poika 03/04 , (LA 12.12.07) POIKA 3355 g ja 50 cm
28.12.07 Tuutikki -71, neljäs (poika -96, tyttö -99 ja poika -06) (LA 8.1.07)
12.1.08 Piitu 1, toinen, poika 12/04, (LA 8.1.08) POIKA 3975 g ja 51,5cm
 
senora
Fiilasin ton la:n nykyisten laskelmien mukaiseksi... Jotenki oudosti täällä noi neuvolakäynnit menee... Taisin käydä neuvolassa viikko pari ennen rakenneultraa, jossa sitten vahvistivativat la:n ja kovasti oli työn ja tuskan takana, että saivat neuvolan koneelle päivän muutettua... En tiijä onko vieläkään oikein... Np-ultrasta viikot muuttui vaan parilla päivällä... Mutta niitä laskelmia neuvolantäti ei ottanu huomioon yhtää...

jee--- hurraa huuto merkkikorjaamolle... Soitin viimeviikolla ja sain tälle päivää ajan klo 10.00... Mies vei auton ja soitti just että niillä on ajanvarauskirjassa aikana 11.30!! Mies oli pikkasen kärmeissään... Ny kyl tuli tekstaria, että ottivat auton jo halliin... Saavat kyllä pistää pikkasen töpinää kinttuihin.. kun silloin ennen lomaa autoa käytettiin siellä, niin olivat tilanneet vääränmallisen osan... "kun niitä ny on tässä vuosimallissa useampia vaihtoehtoja... " ¤%#¤%¤#¤#¤ !! nii.. PISTE !

Ihime mylttää - taitaa olla touhutunti menossa...
 
Thelma82 ejk
Minttu oot oikeessa, siis mullahan on tänään 22+5 ja huomenna 22+6. Eli mä sekoilen. On se hyvä että sulla on melkein samassa tuo la niin voit pitää samalla mutkin noista viikoista ajantasalla:D
 
Thelma82 ejk
Minttu oot oikeessa, siis mullahan on tänään 22+5 ja huomenna 22+6. Eli mä sekoilen. On se hyvä että sulla on melkein samassa tuo la niin voit pitää samalla mutkin noista viikoista ajantasalla:D
 
piitu 1
Safiirilla hauska kuuri, toivottavasti tuolla lähtee :D Varsinaista kidutusta suorastaan :)

Aika halpa on tuo HM:n unipussi, ei paha ei... Tuolla hintaa kannattaa jo testiksi ostaa. Vaikka se unipussi onkin ohut niin voihan sitten sängyssä laittaa vielä peiton päälle. Koska ei se niin lyhyessä ajassa (nostettaessa) kylmene sisältä.. Minäkin laitan vielä peiton päälle vauvalle vaikka paksumpi unipussi onkin käytössä.

Pieni mies on päiväunilla, viikon päästä keskiviikkona olisi lääkärineuvola. Saa nähdä miten on mies kasvanut, varmasti on painoa ainakin tullut reilusti, ainakin tuntuu siltä :)

Kumpaas ootte syöneet tänään laskiaispullia vai runebergintorttuja? Minä molempia...
 
MinttuO ejk
Thelma: lähinnä mietin että olenko itse ollut taas viikko tolkulla väärissä päivissä. Mutta kyllä se neuvola sen tänään vahvisti, eli 22+4 täällä tänään =)

Neuvolassa kaikki ok, pissa puhdas, hb 127, sf-mitta 20 ja painoa tullut eka käynnistä 1,8kg. niin ja verenpaine oli normaali. Saatiin kuulumaan oikein kunnon hevoslaukat, ryynin syke oli 145. Kävi pariin otteeseen myös potkaisemassa sitä dobleria, ei siis ilm. tykännyt härvelistä. =D

Kelan paperit sain mutta täytyy kyllä joku pv mennä kelaan niiden kanssa ja täyttää loppuun siellä. Kun tuo tulopuoli on vähän erikoinen en tiedä miten se pitää siihen laittaa. (siis ansiosidonnainen päiväraha). Ei auttanut vaikka luin sitä opastakin.

Muuten kaikki siis ok. Lapset nukkumassa joten voisi itsekkin käydä hetkeksi pitkäkseen.
 
MinttuO ejk
Piitukin kerkesi väliin.... =)

Laskiaispullat syötiin jälkiruuaksi...mies kertoi samalla että se torttupäiväkin olisi tänään...ehkäpä illalla ne sitten! =) Kaikki kyllä maistuu...
 
senora
Perjantai lähestyy hurjaa vauhtia ja Safiirin nelkku näkee päivänvalon...

Tänään kerenny jo kahdelle kertoa... Kumpikin aloitti juttunsa että ootko jäämässä vuorotteluvapaalle tai opintovapaalle...

täytyy kai alkaa pakertaa hommia... (ei kyl nää hommat motivoi...)
 
senora
Tsempitykset Safiirille tännekkin... Viimeistä päivää yhtenä... huomenna sitten tapaatte nelekun kanssa livenä... ihanaa...

Mun neuvola-aika muuttuikin aamupäiväksi.. sf-mitta oli 29, verenpaineet ok, ja niitä sokerimittauksen tuloksiakin katselivat (hyviltä näyttivät) Sykettä ei saatu mitattua, mutta äänet kuultiin... Kaveri pinko anturin alta karkuun... Lääkäri tutki että kohdunsuu on kiinni ja napakka... Eka perhevalmennusaikakin saatiin... ihan yksilövalmennusta. Olis tarjolla toinenkin pariskunta, mutta heille se maaliskuun alku ei passannu, kun ovat menossa reisulle, joten heillekkin on yksilövalmennus.
 
Piitu 1
Safiirille tsemppiä huomiselle, olkoon toimitus nopea ja mahdollisimman miellyttävä :)

Senoralla hyviä kuulumisia neuvolasta, paljos sulla niitä viikkoja onkaan? 29?

Täällä ei mitään uutta kerrottavaa, pikkumies nukkuu, isomman kanssa pitäisi lähteä kylpyyn. Käytiin mummolassa mäenlaskussa, pikkuinen nukkui koko ajan vaunuissa kun isoveljen kanssa temmellettiin mäessä, isukki sitten rälläsi mönkkärillä metsässä...

Viikonloppuna pitäisi kestitä vieraita, miten minua ei huvittaisi yhtään.. plääh... Erakko on minusta tullut... Työpaikalla olisi ystävänpäiväkaffeet tarjolla viikon päästä, tuli kutsu, jotenkin ei sinnekkään innostaisi lähteä... Voi yäk...

Ihana olisi muuten olla taas raskaana :D Minä tykkäsin raskausajasta, harmi vaan kun en halua saada lapsia pienellä ikäerolla, vähintään tuo kolme vuotta pitää olla kyllä taas... Aina pitää ajatella olevinaan järkevästi, mitään ei voi tehdä tunteella... Huoh..

Piitu ja mees 3 vk+5pv
 
safiiri,
Kiitoksia kiitoksia. Hyvin sanottu tuo Piitun toivotus :) Kiitokset kaikille muillekin tsempeistä huomiselle. Palataan taas kun meitä on yksi enemmän.....

Safiiri ja Nelkku 37+6
 
Piitu 1
Nyt minä hokasin, viisas kun olen ;) Safiirin nelkku tarkoittaa neljättä, vau mikä älynväläys konsanaan!!! Minä olen ajatellut että se on samanlainen nimi kuin Lotr:n Klonkku :D Vitsi mikä hokaus!!! Eihän tuo tullut kuin viimeisenä masupäivänä... Voi että... Missä minun aivot on?!?! Äitiyslomalla vissiin...
 
senora
JEEEEEEEE perjantai... hartiat hytkyen pyörähtelee tuolillaan...

Piitulla näköjään aivotoiminta palaa pätkittäin... hih... hokasit kuitenkin lopulta kuka / mitä Safiirin Nelkku on... ;) tihitihihhii... Kyselit viikoista - juu 29 + 4 ois tänään... Maanantaina ois kolmekymppiset. (huiii...) Eilen sain sitten sen äippäpakkauksen... ilta siinä kului sitten ihmetellessä, että mitenkähän ne vaatteet saa ripusteltua vauvan päälle... Vaikka olin kyllä eilisen päivän jälkeen ihan puhki.. sellaista matalaa kiitoa... ja välillä juteltiin työkamujen kanssa vauvajuttuja tai parin kanssa vertailtiin raskauksia. Toisella kaksoset ja hänellä oli ollut helppo raskaus, toisella on useampi raskaus takana ja hän oli oksentanut kaikkien kohdalla koko raskauden ajan... katotaas, joko tänään työpaikan miesväki havahtuu asialle.

Safiirilla onkin tänään pitkä perjantai... vielä kerran onnea matkaan. Varmaan kivalta tuntuu kun tietää jo etukäteen päivän, jolloin maha-asukkaan näkee livenä... Hurjasti tsemiä tähän päivään...
 
Thelma82 ejk
Jiiiihhaaaaa, perjantai:) Ihanaa kun tulee viikonloppu ja saa vaan olla:)

Safiirille hurrrrjasti tsemppiä koetokseen! Tänään pikkuihminen näkee päivänvalon, ihanaa:) Sitten meille raporttia jahka kerkiät:)

Riikalle kiitos vinkityksestä unipussin suhteen. Shoppasin sitten eilen kanssa sellasen pienintä kokoa olevan dinopussukan. Halpa kyllä oli, joten hyvä lähteä sillä testaamaan:) Ja piitulle kiitos suosituksesta, toivottavasti tulee käyttöä:)

Mukavaa viikonloppua kaikille:)





 
MinttuO ejk
Safiirille tsempitykset. Toivotaan tosiaan että toimitus on nopea ja miellyttävä! =)

Tänne ei ihmeitä. Ihanaa että on perjantai. Mies tän illan kotona. Huomenna sitten jo erijuttu. Väsyä on ollut mutta olen onneksi jaksanut touhuta lasten kanssa. Nyt vähän laiskottaa ja mietinkin mennäänkö ulos ollenkaan. Eilen tehtiin lumihepat takapihalle joten niillä kyllä voisi käydä ratsastamassa. =)

Maha asukki on voinut normaalisti. Potkii ja pyörii ja nyt on tuo nälän tunne helpottanut. Itseasiassa kääntynyt toisinpäin. Ei oikein maistu ruoka. Rinnat on olleet paripv tosi kipeät ja arat. Tämä on ihan uusi oire. Ei ole aikaisemmissa raskauksissa ollutkaan.

Nyt lasten perään.

MinttuO ja ryyni rv 23+0 (jippiiiii!!!!)
 
Hilma77
Pitää hieman tännekin kirjoitella ;) Eli plussasin 14.1., mutta listalle uskallan itseni lisätä vasta neuvolan jälkeen. Neuvola on vasta viikolla 8, eli reilu viikko vielä.

Tänään tuli hieman verta, mutta ihan hiukan vaan. Saattaa olla, että liittyy kuukautiskiertoon; laskelmien mukaan pitäisi normaalisti alkaa ihan näinä päivinä. Alavatsa on kovin kipeä, mutta ei liene epänormaalia.

Jaahas, se on Safiirilla täyttä toimintaa tänään;)
 
senora
Safiirilta tuli just viestiä... Täällä sitä nyt tepastellaan ympäri taloa. Sain tabun 10.30 ja seuraava annetaan 14.30. Suppareita on ja mun mielestä niissä on jo "mukavasti" kipua mukana. Ei enää pelkkää mahan kovettumista.
 

Yhteistyössä