WAB+ 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *Hena*79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve taas!

oon joka päivä monta kertaa lukenu teidän kirjotuksia ja täällä jännäilen milloin Hena pääsee tosi toimiin! Tsemppiä vaan! Itellä esikoinen meni 5 päivää yli ja ne päivät oli kyllä elämäni pisimmät!
Mintun perheelle hirmuisesti onnea!!!!
Riikalle myös tsempitykset. Pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta.
Ompulle paljon onnea plussasta! Toivotaan että pikkuisella on kaikki hyvin ja saatte sitte jouluksi parhaan lahjan!
Meiramin miehelle onnittelut uudesta työpaikasta!
PP:lläkin puoliväli lähestyy...hui! :)
Helmiinallakin oli vissiin leikkausaika viikon päästä? Koitahan saaha nukutuksi. Tsemppiä!
Syysmarja on saikulla? Leppoisia kotipäiviä sulle ja vauvalle!
Ja synnyttäneillä vabbilaisilla on taas vauvakuume!! IIK! :D hassua.

Täällä elellään ihan seesteisesti viikoilla 13+4. Ei oo huonoa oloa eikä kauheesti yökötä enää. Ruoka maistuu ja maha kasvaa. Olen ollut tuntevinani pieniä liikkeitä, lähinnä jotain kuplimisia. Mutta enpä usko et oikeeti tunnen ku istukka on etuseinämässä. Väsymys on hellittänyt ja tissit kasvaa. :) kaikkee normaalia edistystä tapahtuu.
Muistatteko ku kerroin siitä mun kaksoissiskosta joka on nyt yhtä aikaa raskaana? Hällä tuli tänään 9 viikkoa täyteen. Hän on ollut jo kolme vuorokautta sairaalassa tipassa oksentelun takia ja oksentelu jatkuu edelleen. Ei ihan joka päivä mutta melkein. Voi raukkaa, se on tosi väsynyt. Toivottavasti hällä olo helpottaa pian. Hälle ei ne inkivääritabletit auttaneet mitään.

p.s mullaki pierettää :D

Yhteistyössä