Vyötärönmitta & lantionmitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Eli mista kohtaa mitataan? Lantiomitta lonkkien päältä ja vyötärö tuosta navan korkeudelta? Kyllä sitä voikin ihminen olla tietämätön. Pitää netistä tilata housut, eikä sitte kiinnostaisi ruveta palauttelemaan... kaikki vaatteet on kumminki niin eri kokosia, ettei uskalla suinpäin tilata.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Vyötärönmitta mitataan virallisesti 2cm navan päältä, mut nuista housuista ei sit taas tiedä jos ei ole vyötärö-haaramittaa ilmoitettu :/

Ja lantio kai 20 cm navasta alas. ...mut kun aina riippuu valmistajasta ja kropasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Vyötärönmitta mitataan virallisesti 2cm navan päältä, mut nuista housuista ei sit taas tiedä jos ei ole vyötärö-haaramittaa ilmoitettu :/

Nuo housut taitaa kyllä olla aika matalaa mallia, ettei paljo vyötärömittaa tarvita :laugh: :headwall: No kokeilen mittailla ja palautella sitte jos ei saa millään keinoin housuja päälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Piti muuten vielä lisätä, että kannattaa pyytää jotain muuta mittaamaan, jos tahdot tarkan tuloksen. Itse mittaamalla heittoa voi olla parikin senttiä oikeasta.

:o Mun mahaa ei kyllä kukaan muu tuu mittailemaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Piti muuten vielä lisätä, että kannattaa pyytää jotain muuta mittaamaan, jos tahdot tarkan tuloksen. Itse mittaamalla heittoa voi olla parikin senttiä oikeasta.

:o Mun mahaa ei kyllä kukaan muu tuu mittailemaan :ashamed:

Mä jouduin mittaamaan itseni hääpukua varten, mutta eihän siitä mitään tullut, kun tuli monekin sentin heittoja. Joten lopulta oli pakko pyytää ukko mittaamaan kaik mun mitat. ...noo... tietääpä ukko ainakin sentilleen, mitä sai.. :whistle:

Yhteistyössä