Vyöhyketerapeutille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5vko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5vko

Vieras
Olen pohtinut josko vyöhyketerapiasta voisi olla apua meidän 5 viikkoiselle vauvalle. Vauva huutaa vatsaansa satunnaisesti aamuisin 30min-2h, joskus saattaa olla huudotonkin aamu.
Iltaisin yleensä enemmän huutoa 17-23, ei jatkuvaa -rauhoittuu syliin satunnaisesti ja saattaa torkahtaa 15-30 min. On myös hetkittäin hyvinki aurinkoinen mutta huuto alkaa taas yhtäkkiä.

Tuntuu ettemme voi lähteä kotoa minnekkään kylään tai kutsua ketään kun tuo vauvaa karjuu :(

Täytyykö vyöhyketerapiasta puhua neuvolassa tai lääkärille?
Hoitaako vyöhyketerapeutti vaan todettua koliikkia? ..vai todetaanko sitä edes sen kummemmin? Pitääkö terapeuttii minua pöhkönä jos varaan aikaa ja kerron että kun vauva huutaa ilmavaivojansa..? :)

Kannattaa kokeilla, meillä ainakin auttoi juuri noihin iltakonsertteihin. Eikä tarvittu mitään papereita, vyöhyketerapeutti sanoi heti että vatsavaivojahan tällä lapsella selkeästi on.

Minun korvaan vauvasi masuhuudot kuulostavat normaleilta, mutta jos teistä tuntuu ikävältä ja haluatte apua, niin varaatte vain ajan vyöhyketerapeutille. Ei tartte puhua neuvolassa tahi lääkärissä asiasta, eikä tartte olla todettua koliikkia. Kyllä vyöhyketerapeutit hoitaa ilman diagnooseja. Pari ystävääni ovat saaneet avun lapselleen vyöhiksestä: eka ilta ainakin käynnin jälkeen oli ollut aivan järkyttävää huutoa, mutta sen jälkeen huudot olivat loppuneet.

Meillä auttoi myös, tyttö oli kovin levoton 3-11 viikon ikäisenä. Vyöhyketerapiassa hän oli todella tyytyväinen hoidon aikana, näki että oli rentouttavaa. Kakka tuli aina siinä hoitopöydällä kesken terapian, taisi helpottaa tosissaan vatsavaivoihin! Käytiin 5 kertaa. Hinta oli 20 e /30 min.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Meillä auttoi myös, tyttö oli kovin levoton 3-11 viikon ikäisenä. Vyöhyketerapiassa hän oli todella tyytyväinen hoidon aikana, näki että oli rentouttavaa. Kakka tuli aina siinä hoitopöydällä kesken terapian, taisi helpottaa tosissaan vatsavaivoihin! Käytiin 5 kertaa. Hinta oli 20 e /30 min.

meillä oli vauva 3vkoa kun aloitettiin. Ei todettua koliikkia mutta huusi mahaansa joka ilta 21-03.

Yhteistyössä