Vyötärö/lantion-mitta PINOTUS!

ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:25 heh kirjoitti:
joojoo oot sie laiha atb, miksi aina vlaitat ku sinua häirittee muiden ihmetttely sinun laihuudesta ja sitten oikein kerjäät sitä...
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

No mun mielestäni nää mitat ei ihan hirveesti kerro siitä miltä mä näytän.Ja miten niin AINA valitan?Olen muuten varmaan tasan kerran asiasta täällä sanonut.

Ja mitäs jos oonkin nyt päättäny olla sinut luideni kanssa. B)
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:31 pikku82 kirjoitti:
Vyötärö 60
Lantio 78
Ja olen nyt helmikuusta asti salilla rampannut jotta saisin vähän lisää massaa, tämmönen ruikku kun olen
:)
Onko tullut vielä näkyviä tuloksia?Itekin katsos tässä aina meinannut mutta toistakseksi jäänykin meinaamiseksi.. :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:34 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:31 pikku82 kirjoitti:
Vyötärö 60
Lantio 78
Ja olen nyt helmikuusta asti salilla rampannut jotta saisin vähän lisää massaa, tämmönen ruikku kun olen
:)
Onko tullut vielä näkyviä tuloksia?Itekin katsos tässä aina meinannut mutta toistakseksi jäänykin meinaamiseksi.. :whistle: :D
Jep, kilo tullut lisää :) Vielä haluaisin 5 kiloa enempi! Se kilo näkyy ehkä reisissä eniten...tai sitten vain kuvittelen :ashamed:
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:37 pikku82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:34 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:31 pikku82 kirjoitti:
Vyötärö 60
Lantio 78
Ja olen nyt helmikuusta asti salilla rampannut jotta saisin vähän lisää massaa, tämmönen ruikku kun olen
:)
Onko tullut vielä näkyviä tuloksia?Itekin katsos tässä aina meinannut mutta toistakseksi jäänykin meinaamiseksi.. :whistle: :D
Jep, kilo tullut lisää :) Vielä haluaisin 5 kiloa enempi! Se kilo näkyy ehkä reisissä eniten...tai sitten vain kuvittelen :ashamed:
Jospa mäkin saisin aikaseksi salilla käynni alottaa! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:38 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:37 pikku82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:34 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 14:31 pikku82 kirjoitti:
Vyötärö 60
Lantio 78
Ja olen nyt helmikuusta asti salilla rampannut jotta saisin vähän lisää massaa, tämmönen ruikku kun olen
:)
Onko tullut vielä näkyviä tuloksia?Itekin katsos tässä aina meinannut mutta toistakseksi jäänykin meinaamiseksi.. :whistle: :D
Jep, kilo tullut lisää :) Vielä haluaisin 5 kiloa enempi! Se kilo näkyy ehkä reisissä eniten...tai sitten vain kuvittelen :ashamed:
Jospa mäkin saisin aikaseksi salilla käynni alottaa! =)


Kyllä se kannattaa, mun mielestä jo senkin takia että saa omaa aikaa ja jaksaa paremmin lasten kanssa kotona
:)
 

Yhteistyössä