Vyöhyketerapiasta apua synnytyksen käynnistymiseen?

Onko kokemuksia vyöhyketerapiasta synnytyksen käynnistäjänä?Rupiaa olotila oleen jo sen verran tukala, että kiinnostais kokeilla :) Nyt viikkoja 36+1 et jos muutaman viikon päästä...esikoinenki synty vasta viikolla 41+5. Tämän vauvelin painoarvio tällä hetkellä 3 kg et kai tuota parin viikon päästä uskaltais kokeilla?Onko kenelläkään tietoo, että minkähintasta lystiä tuo on?
 
Mä kävin viime raskaudesta koko raskausajan vyöhyketerapeutilla. Tosin synnytys käynnistettiin 3 viikkoa etuajassa lääkkeellisesti. Siskoni synnytys saatiin käyntiin vyöhyketerapialla. Kantapäiden päällä on pehmeä alue, mitä hieromalla supistukset saatiin. Kun lopetettiin, niin supistukset loppuivat, mutta heti kun jatkettiin hieromista, niin supistukset alkoivat jälleen. Parituntia hieroskeltiin varovaisesti ja siitä kun lopetettin, niin vajaa 5 tuntia ja vauva oli syntynyt. Raskausviikkoja oli tasan 41. Mulla kätilö oli opiskellut vyöhyketerapiaa ja rajuja supistuksia kun tuli ja nappas tiukkaan otteeseen nämä kantapäänalueet, niin tuli niin hyvä olo ja auttoi supistukseen. Suosittelen kokeilemaan. Mä muistaisin että oli n. 25-30e kerta kun kävin, mutta aikaa on 8 vuotta. Jännä, että jaloista katsomalla/hoitamalla tiesi mun ruokavalion, arpipaikat ym...ihan kun tuttu ihminen olisi muka ollut, kun tiesi niin hyvin elintavat:)
 

Yhteistyössä