Vyöhyketerapia Vaasassa?!

Onko täällä ihmisiä jotka Vaasassa käyneet jossain paikassa vyöhyketerapiassa? Osaisko kukaan sanoa hintaeroista ja saa suositella hyviä paikkoja :flower:

http://www.agapetoyou.net/yritykset.php?sivu=vyohyketerapia

Tossa linkissä ainakin paikkoja, mutta jos joku osais sanoa omia kokemuksiaan niin kiitän :)

Itsellä raskausmyrkytystä pukkaa ja viikkoja tulee maanantaina täyteen 39, ja ajattelin jos kenties saisi apua synnytyksen käynnistymiseen tuosta vyöhyketerapiasta.. kai sitäkin voi kokeilla :whistle:
 
Pampales, joo mullakin edellinen synnytys käynnistettiin rv 38+0 myrkytyksen takia (ei tosin edennyt vaan päädyttiin sektioon). Nyt olisin vaan niin kovasti toivonu luonnollista käynnistymistä, mutta tuntuu siltä ettei se mun kohdalla vaan onnistu :/ Ehkä toi vyöhyketerapiakaan ei mulla kyllä auttaisi. Olo on kyllä aika tuskainen, päätä särkee ja oksettaa, näkyy valopilkkuja.. Kyllä se on varmaan mentävä kinuamaan sitä käynnistystä tässä viikonlopun aikana.
 
Pampales
Toivottavasti pääsisit käynnistykseen. Mulla on molemmissa raskauksissa jouduttu käynnistämään samasta syystä ja nyt kun toiveessa olisi kolmas raskaus haluaisin kokea sen luonnollisen käynnistymisen ja vesien menon vaikka keskellä kauppaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pampales:
Sairaalaan vaan valittamaan pahaa oloa ja päänsärkyä, niin mä sain viime raskaudessa käynnistyksen vaasassa kun myös oli raskausmyrkytys ja 38+0 lapsi syntyi
Olisko se raskautesi kuitenkin käynnistetty sen raskausmyrkytyksen eikä sun valittamisen vuoksi.... :whistle:
 
Ite käyn omien särkyjen ja migreenin takia vt:ssä, ne maksaa noin 30 euroa tunnilta ja tehdään nilkkaan asti.
 

Yhteistyössä