No ei ole varaa.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ostakaa itse mieleiset?
Kaikki 19 e maksavat ja alle. Ei ollut montaa mistä valita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä viikon päästä muutto ja sen jälkeen täytyy miettiä, jos maalais pari seinää. Maalisävyt kyllä vaikutti aika ankeilta... Oliko jotain tapettejakin?
No meille näytettiin sitä "VVO-mallistoa" jossa joku 10 eri vaihtoehtoa ja heti sanottiin että saa myös muuta valita jos siitä ei löydy mieleisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Meillä 10-vuotisremppa, ja eipä paljon antaneet vaihtoehtoja. 10 vuotta ollaan odotettu, ja sitten mallisto on niiiiiiiiiin köyhä :'(
Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:ostakaa itse mieluisat?
no mut jos saa vain sellaisia mistä itku tulee....Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:ostakaa itse mieluisat?
Jos tilanteenne on tuo, niin tyytykää siihen mitä saatte VVO:lta.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:ostakaa itse mieluisat?
Juokse suohon |OAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Jos tilanteenne on tuo, niin tyytykää siihen mitä saatte VVO:lta.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:Aiemmin jo sanoin, ei varaa. Eikä järkeä vuokrakämppään itse kustantaa, jos kerran VVO:lta saa.Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:ostakaa itse mieluisat?
Ei VVO:kaan mikään hyväntekeväisyyslaitos ole, että kohtuuttoman kalliita sisustustarvikkeita ostaisi tuhottavaksi.
:headwall: :headwall: