Vuotohäiriö

Moi!
Onko kellään tullut clomien aikana kuukautiset kesken kierron, vai mitähän tämä on! Aloin vuotamaan ja kp17 on vasta, normaali 27.
Toinen clomi kuuri menossa ja aivan uksin olen tän asian kanssa kun ei ole ketään tuttua joka olisi clomeja syönyt.. Oliskohan kukaan joka osaisi hieman auttaa?
 
En nyt osaa ikävä kyllä auttaa, mutta kiinnostaa, onko vuoto pintä tiputtelua, vai alkoiko se ihan tosissaan? Kannattaaisi varmaan ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin, jos vuoto on runsasta. Pieni vuoto voi kai tulla ovulaation tai kiinnittymisen aikaan.
 
Kannattaa ottaa yhteyttä hoitavaan lääkäriin. Mulla on vähän vastaavanlainen tilanne menossa täällä. Aloitin just ekan clomikuurin. Kolmantena clomipäivänä eli kp6 alkoi vuoto, ei kovin runsasta mutta kuitenkin. Nyt on kp8 ja vuodan edelleen. Mulla on tiistaina seurantaultra niin eiköhän se tilanne sitten selviä. Ite oon myös yrittänyt etsiä tietoa tästä clomien aikaisesta vuodosta, mutta ei oiken ole löytynyt. Pakkausselosteessa on kyllä maininta, että epäsäännöllisiä kohtuverenvuotoja voisi tulla. Mulla on näitä välivuotoja ollut kyllä runsaasti ilman clomejakin. Voin tulla kertomaan sitten kuinka kävi kun oon käynyt lääkärillä.
 
Kiitoksia!
Nyt alkaa olla jo loppunemaan päin.. Tai niin luulin jo eilenkin. Mut tänään näyttäis taas hyvältä! En syö seuraavaa kuuria ennen kuin on alkanut seuraavat menkat! Mut onneks oon ollu täysin kivuton tällä kertaa :)
 

Yhteistyössä