Vuotoa, testiviiva vaalea viikkoihin nähden, mutta oireet jatkuu?

En löytänyt yhtään aloitusta oireista keskenmenon aikana/jälkeen, joten päätin laittaa oman aloituksen.

Itse kun tein vasta ekat testit nyt, koska tiesin ilmankin olevani raskaana. No, lähinnä miestä varten sitten eilen tein testin ja ostin kaikista vähiten herkän testin kun viikkoja kuitenkin sen verran. Järkytys olikin suuri kun viiva oli niin haalea että sen vain vaivoin näki. Illalla tulikin jo vähän tuhrua. Tänään veristälimaa on tullut enemmänkin ja apteekin testillä vielä halusin katsoa tilanteen, kun terkasta en ultraa saanut. Selvä viiva tuli siihen, mutta toki himmeä verrattuna siihen mitä näillä viikoilla pitäisi tulla.
Nyt siis 5+6.

Mulla on pari km:ää ennestään takana, mutta niistä on sen verran kauan, että muistan vaan pidemmälle ehtineestä, että oireet hiipu jo ennen kun todettiin sikiön kuolleen.
Nyt kuitenkin edelleen paleltaa ja kuvotuskaan ei ole kadonnut ja kohdunkaulakin on kiinteä ja kiinni...Toki voi olla, että kun sitä Hcg:tä edelleen on veressä niin oireetkin on sen mukaset. Mutta viiltelytkin jatkuu, tosin myös nyt tänään ollut vuodon pahentuessa noita perus menkka kipujakin.

Kyllä tää varmaan tässä oli, mutta kuhan kyselen...

Eli kertokaa milloin oireet hävis jne.
 
En tiedä mikä tilanteesi on nyt, mutta oireet voi kestää montakin viikkoa vaikka keskenmenoa olisi tullut. Itselläni raskausoireita on vieläkin vaikka keskenmenosta on tänään kaksi viikkoa. Mutta ole onnellinen, että raskaustesti on näyttänyt vaan haaleaa viivaa. Minulla on raskaushormonit vieläkin hyvin koholla ja niitä tarkkaillaan pari päivän välein, jotta varmistutaan ettei ole kohdunulkoinen raskaus.
Suosittelen menemään terveyskeskuksen labraan ottamaan Hcg arvot, jos testi vielä näytää plussaa.
 
Jospa päivittäis...eli kyllä se parin päivän päästä tyhjeni kokonaan. Lekurissa kävin ja kaikki tuli kahdessa päivässä pois. Erikoista oli se, että vuoto oli niukempaa ja kesti lyhyemmän aikaa kuin normaalit menkat :-o . Viikkojahan ei ollut kuin 5+6-6+0.

Nyt uutta kierrosta menossa...
 

Yhteistyössä