Vuoto rinnoista alkuraskauden oire????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jimian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jimian

Uusi jäsen
09.10.2011
7
0
1
Hei!
Ovulaatiostani olisi nyt noin 10 päivää ja kovasti yritetään vauvaa.
Eilen minulta tuli muutama tippa nestettä rinnoista ihan itsestään ja kun huomasin tuon niin pusersin nänniäni niin tuli muutama tippa lisää. Voisiko tuo
olla merkki alkaneesta raskaudesta. Minulla on myös ollut menkkamaisia oireita alavatsalla. Ja pientä kuvotustakin on ollut. Mistä tuo vuoto rinnoista voi johtua? Onko kellään muulla ollut samanlaista tapausta??

Hei!

Oliko sinulla tuo vuoto raskausoire? Täällä nimittäin ollaan hieman huolissaan, koska eilen kun menin suihkuun, huomasin toisen rinnan vuotavan sellaista kirkasta, tahmeaa nestettä. Muutaman kerran sai pyyhkiä ja sitten loppui. Kuitenkin puristaessa tulee ja tästä enemmän vuotavasta rinnasta neste on muuttunut nyt valkeahkoksi, toisesta rinnasta kun puristaa niin tulee kellertävää. Vauva ei ole yrityksessä. Heti iski paniikki, että voiko olla rintasyöpää, mutta olen vasta 21-vuotias, niin jotenkin ei "tunnu mahdolliselta". Raskausoire kävi myös mielessä. Olen myös aloittanut vasta ehkäisirenkaan käytön, joten mietin myös, voiko sen takia ollla hormonit sekaisin... Toivotaan että ei ainakaan mitään pahaa... Siksipä siis kyselin että oliko sinulla raskausoire? :) Toivottavasti, kerta vauva on yrityksessä!

vuoto rinnoista on yleensä johonkin ongelmaan viittaava. Itse mietin ihan samaa kun sinä ap vuosi sitten ja lääkärissä laittoivat mammografiaan kun epäilivät rintasyöpää. Tee testi, sillä se selviää ja mene lääkäriin :)

Yhteistyössä