Vuoto-ongelmia...muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jennyli

Aktiivinen jäsen
26.07.2006
2 563
0
36
Onko kellään ollu synnytyksen jälkeen vuoto-ongelmia ja mikä on ollu siihen syy? Ja mikä lääkitys?
Mulla alkoi menkat 4kk synnytyksestä ja vuotelin jatkuvasti,pisin kierto 20vrk :o Kävin arvauskeskuksessa enkä tullu hullua hurskaammaks :headwall:
Aloitin Nuvaringin ja vuodot pysy kurissa mutta nyt kun vauvakuume nostaa päätään ja lopetin ehkäisyn niin sama homma :headwall: Kohta 3vko vuotanu :headwall:
Kiva kulkee koko kesä vaippa persees :kieh:
Huomena kylläkin lekuri joka ei taas tiiä mistään mitään...

vaadi päästä lääkärille joka tietää muutaki ku et mihi sitä värkkiä käytetään..
Mulla on ollu samaa ongelmaa et ilman ehkäsyy vuotaa joko vaan jouluna ja juhannuksena tai sit losottaa joulusta juhannukseen |O
Ennen ekaa oli ongelma et kierto saatto olla 90päivää mistä vuoti liki 30päivää, sain siihe sit lääkityksen mikä tasas kierron mut ei vaikuttanu heikentävästi raskaaksi tuloon, päinvastoin vikan lääkityskk jälkeen olin raskaana, takana 1,8v yritystä..
Ja taas eksyin aiheesta.. :ashamed: Mut kuitenki siihen on apua saatavissa, ja saatava, ei se oo terveellistä et vuotaa eka ikuisuuden, on viikon vuotamatta ja taas vuotaa kaks viikkoo...

Sepäse,vähemmästäki sekoo päästänsä :kieh:
Mä oon ollu aina sekava tapaus näiden kiertojeni kans |O Ennen poikia mulla oli piiitkät kierrot ja tosiaan välillä ihan kuukausiakin ettei elettäkään menkkojen suuntaan :headwall: Pojatkin sai alkunsa kp 40+ jotain :whistle:
Nyt sitten poikien jälkeen onki tilanne tämä että vuotaa lähes taukoamatta :headwall:
Kävin tosiaan terveyskeskuksessa ja otettiin verikoekin (en kyllä muista mitä ) ja papa. Mitään häikkää ei niissä ollut.
Mutta ei puhettakaan esim. keltarauhashormonista jotka toisilla aiheuttaa tiputtelua ja saavat lääkityksen :/
Lääkäri puhui vain jostain kohdun koepalasta :o Jumankekka,eikö sitä nyt ihan vaikka ultraan ensin??!! :o
No huomena yritän saada sanaisen arkkuni auki ja vaatia ;)

Ei täs paljo kyllä naurata koko kesää persettään hautoo vaipoin eikä tässä tilanteessa kyllä hempeilykään vois vähempää kiinnostaa :kieh:

niinpä, syöä naista ku kokoajan perse vuotaa, on äkänen jne, ukkoki alkaa jossai vaihees huomauttelee et koskas loppuu.. no hitostako sen tietää????

Ja tuosta koepalasta, se on sit helvetillinen kokemus jos eivät puuduta, iteltä on joskus otettu ilman puudutusta, snnytyski koski vähemmän, sekin ilman puudutusta..

Mulla käytettiin estrogeeni voidetta minimaalinen määrä päivässä (n.0,5cm ) ja primolut n merkkistä keltarauhasjuttuu, mulle kun ei terolutit käy, ei auta vuotoon ja vetää nupin niin pinkeelle ettei tuu elämää, mulla eikä muilla.. suunnilleen tuonnäkönen oon sillon ku en nuku -> |O

Kun sulla on ollu tuo lääkitys niin ootko esim. ovulaation sillon tienny ja tuntenu?
Mulla kun ei oo koskaan ees tuo ovulaatio ollu itsestään selvyys..nippailee,nappailee ja jomottelee millon koskakin tai kokoajan,hohhoi |O
Pojistakaan ei aavistustakaan et alkunsa vaan saivat ja ihana kun saivatkin :heart: Senverran sekava tapaus että tuli tuplat kerralla...kolmannestakun ei sit oo tietoo että koska vai tuleeko koskaan :laugh:
Tällämenolla hyvältä näyttää :kieh:

välillä tuntuu oveis, välillä ei.. kivapa siinä oli yrittää mitään ,varsinki ku kierrotoli mitä oli.. Luojan kiitos meillä on tullu yks kerrallaan, suvussa on kyl kaksosia ja kolmosia et pientä jännitystä on ollu akaan ultraan :whistle:

synnytyksestä nyt 6viikkoa ja taa tiputtelee..edellisestä synnytyksest meni 7kk ku alkoi menkat ja siinä välis tiputteli ihan miten sattuu!määrättiin teroluttia mutta keskussairaala lekuri käski lopettaa mun hyytymistekijä geenin takii..todellaki inhottava näil helteil vaipan kans kulkee..saapi nähä ku pääsen sterilisaatioon että miten vuodot sitten menee..

Yhteistyössä