Vuoto-ongelmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuPiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkuPiru

Vieras
Mulla on pieni ongelma. Tai mietityttävä asia.

Maaliskuun alussa tuli harrastettua seksiä ilman ehkäisyä, tyhmää, tiedetään. Tämän jälkeen viikon päästä alkoi kuukautiset ihan normaalisti. Sitten kului 4 vko edellisten loppumisesta ja alkoi toiset kuukautiset, nämäkin ihan normaalit. Ja pitkä kierto mulla, sekin normaalia.

Nämä viimeiset kuukautiset siis loppuivat viime lauantaina. Eilen (tiistaina) huomasin kuitenkin vuotavani taas. Muutamia tippoja rusehtavaa vuotoa, joka jatkunut tänäänkin. Tänään tosin löysin alapäästä kalvon (pussin?), joka oli totaalisen erilainen, mitä normaalisti kuukautisten mukana vuotavat limakalvon rippeet, jotka on vaan epämääräisiä möykkyjä, tää oli selkeesti venyvä ja koossa pysyvä.

Okei, eli onko mahdollista, että olen ollut raskaana? Mikä tuo kalvopussi oli?? Nyt sattuu alaselkä... Gynelle on pitänyt mennä jo pitemmän aikaa, joten nyt ainakin tulee tilattua se aika. Eiköhän se syy sielläkin selviä, mutta mietityttää nyt tää asia.

Mahdotonta näin sanoa: tottakai on mahdollisuus että olet ollut raskaana, koska olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä - toisaalta vuotoa on ollut reippaasti, mutta eihän se välttämättä mitään tarkoita. Oikeastaan tuo selviää vain gynellä, ultrata kannattaa kohtu että onko siellä mitään.

Yhteistyössä