vuosikkaan uni-itkut

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Kyselen nyt vaan että olikos tuossa vuoden tienoilla joku eroahdistus tms.? Onhan meillä tuo esikoinenkin, joten kahden lapsen äitinä pitäis tietää :whistle: Mutta esikko nukkui aina tasasen huonosti, jos nukkui juuri ollenkaan.

Tuo pikkumies on taas nukkunu aina yönsä huomattavasti paremmin, ja nukahtanu tyytyväisenä omaan sänkyyn kun on vaan sinne vieny ja tutin antanu ja hipsiny samantien itte pois. Nyt on yhtäkkiä alkanu illalla itku äidin perään, joka ei oo enää sitä pikku yninää vaan kestää yli 10 min ja yltyy vaan (ennen ehkä pari kertaa karjassu jos ei heti rauhottunu mutta parin minuutin jälkeen kyllä jo tuhissu pylly pystyssä). Yölläkään ei enää rauhotu tutin annolla vaan huutaa sängyssä kädet ojossa. Reppana... ja pian ikää siis 1v 1kk. :/

meillä kans tyttö 1v1kk, alkanut tekee ihan samaa...
aina nukkunut tosi hyvin ja omassa sängyssä,
mutta nyt ei suostu jatkaa nukkumista muutenkuin että
pääsee meidän väliin, siihen nukahtaa heti ja nukkuu loppuyön hyvin.

itse olen paljon töissä niin olen miettinyt että voiko johtua siitä
että äiti on paljon pois...kamalaa.... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:49 mä vaan kirjoitti:
meillä kans tyttö 1v1kk, alkanut tekee ihan samaa...
aina nukkunut tosi hyvin ja omassa sängyssä,
mutta nyt ei suostu jatkaa nukkumista muutenkuin että
pääsee meidän väliin, siihen nukahtaa heti ja nukkuu loppuyön hyvin.

itse olen paljon töissä niin olen miettinyt että voiko johtua siitä
että äiti on paljon pois...kamalaa.... :ashamed:

No meillä minä olen kyllä aika paljon kotona, kerran viikossa oon käynyt yleensä luennolla ja silloin lapsenlikka ollut. Tai mies ollut pojan kanssa jos mulla menoa jota aika harvoin, ja itse asiassa poika vinkuu isänsä perään ehkä jopa enemmän kuin mun ;) että ei taida olla ihan sitäkään, ainakaan meillä.

jep, meillä isä on lapsen kanssa kotona ja minä töissä...

kai mä päässäni vaan käännän sen asian niin että
johtuu siitä ku joudun olemaan niin paljon poissa...
itellä niin huono mieli siitä :(

Osaako lapsi jo kävellä vai onko opettelemassa? Meil on yleensä ollu noit uni-itkuja sillon ku on oppinu jotain uusia taitoja ja päivän tapahtumat on sit ilm pyöriny lapsella päässä yölläkin (tai oikeestaan 0,5-1h nukkumaan menosta kun on ruvennu hirmusesti itkee eikä oo oikeen meinannu syliinkään rauhottua) ja hampaiden tulo on kans muuttanu lapsen käytöstä iltasin. Ensimmäinen korvatulehdus aiheutti kans hirmuset kipuitkut ja sillon ei rauhottunu ku vast maitopullon ja tunnin sylittelyn jälkeen.

täällä oli samaa, kesti pari viikkoa. tyttö justiinsa opettelee seisomaan ilman tukea ja ottaa muutamia askelia (ikää 1v2kk). itkeskelee sitä sekä sen takia kun päivisin tapahtuu paljon, touhottaa niin mahdottomasti että ne tulee uniinkin.

silittelemällä on rauhottunut tai ihan ittekseen. paitsi jos herää omaan itkuunsa.

Ei kävele vielä, muutaman kerran on vasta noussut tukea vasten seisomaan... :whistle:

Hampaitakin mietin, kun vasta 8 on eli poskihampaat pitäis alkaa pian kai tulla. Sekin kyllä saattaa olla. Yleensä vaan kun on hampuja ollut tulossa, on kyllä mennyt ihan kiltisti nukkumaan, mutta sitten puolen yön jälkeen on yö ollu sellaista jatkuvaa pientä kähinää, ei niinkään itkua mutta todella levotonta nukkumista ja heräilyä, kuin yrittäisi nukkua muttei saa nukuttua.

Ja nyt tosian on tosi suuttuneen kuulonen, herää itkien ja huutaa niin kaun kuin nostan syliin, kädet ojossa. No, varmaan jotain semmosta erojuttua tjtn, säälittää vaan niin kun toinen on muutoin ollu niin tyytyväinen poika, ja nyt itkeskelee. Esikoisen kohalla kaikki itkut oli vaan sitä samaa mitä ennenkin...

mäkihyppy lienee hankalaa... hirmuisen hankalaa...
Muuten olen sitä mieltä, että tämä sivusto on kaunis... peräti kaunis:
Vilkaise tätä: http://www.topwalks.net/plants/index.htm

Yhteistyössä