Vuosi 1987

hmm
Ei kyllä muista. Mulla menee teinivuodet 90-luvun puolelle. -87 olin 12v. eli taisin juuri olla siirtymässä yläasteelle... taisi mennä kesät kavereiden kanssa ulkona leikkiessä ja esim. pyöräiltiin parin kilsan matka läheiselle järvelle uimaan. Paleltiin rannalla, kun vesi oli viileää ja ostettiin kiskasta irtokarkkeja "50 pennillä noita ja noita toisia markalla" :)
 
ooh
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
5 v minerva kohjasti varmaan suurimman osan kesää pitkin pohjanmaata, se mitä ei oltu Suomessa meni kotona Moskovassa, varmaan tehtiin joku etelän reissu kans.
-87 Moskova, sen olisin halunnut nähdä! Tosin mielellään aikuisikäisenä, mikä ei olisi ollut mahdollista ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei kyllä muista. Mulla menee teinivuodet 90-luvun puolelle. -87 olin 12v. eli taisin juuri olla siirtymässä yläasteelle... taisi mennä kesät kavereiden kanssa ulkona leikkiessä ja esim. pyöräiltiin parin kilsan matka läheiselle järvelle uimaan. Paleltiin rannalla, kun vesi oli viileää ja ostettiin kiskasta irtokarkkeja "50 pennillä noita ja noita toisia markalla" :)
Muistan myös tuon kun kiskasta osti juuri irtsareita 50 pennillä ja markalla :D
 
Piti lukea sosiologian pääsykokeisiin, mutta ei siitä mitään tullut. Pääsykoepäivään mennessä olin saanut luettua ensimmäistä kirjaa puoleenväliin. Olikohan se se kesä, kun hankin lisätuloja jakamalla aamulehteä. Hienointa oli kotimatkalla pysähtyä hetkeksi junatunnelin edessä ja katsella sarastavaa aamua. Syksyllä työllistyin kouluavustajana ja olin tekevinäni niitä hommia, kunnes helmikuussa menin armeijaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
5 v minerva kohjasti varmaan suurimman osan kesää pitkin pohjanmaata, se mitä ei oltu Suomessa meni kotona Moskovassa, varmaan tehtiin joku etelän reissu kans.
-87 Moskova, sen olisin halunnut nähdä! Tosin mielellään aikuisikäisenä, mikä ei olisi ollut mahdollista ;)
Me asuttiin -85-89 Moskovassa ja olihan se kokemus jälkeenpäin ajatellen, sillon se oli ihan perusjuttu ja Suomessa asuminen kuulosti tosi eksoottiselta - täällä käytiin vaan lomailemassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei kyllä muista. Mulla menee teinivuodet 90-luvun puolelle. -87 olin 12v. eli taisin juuri olla siirtymässä yläasteelle... taisi mennä kesät kavereiden kanssa ulkona leikkiessä ja esim. pyöräiltiin parin kilsan matka läheiselle järvelle uimaan. Paleltiin rannalla, kun vesi oli viileää ja ostettiin kiskasta irtokarkkeja "50 pennillä noita ja noita toisia markalla" :)
Muistan myös tuon kun kiskasta osti juuri irtsareita 50 pennillä ja markalla :D
Olin kesällä 87 ensimmäisessä kesätyöpaikassani kioskilla... :D Lisäksi ennätin käydä isosena rippileirillä (siellä en tehnyt mitään pahaa) ja kesätyöpalkastani ostin 5-vaihteisien polkupyörän. =)
 

Yhteistyössä