Vuoroviikkoasuminen ja kohtuuton päiväkotimatka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Apua";26846470]Haluaisin nähdä kuinka moni olisi valmis samaan, kuljettamaan lapsia 3 tuntia päivässä tarhaan. Ja Helsingin kaupungilta otetaan asunto mistä saadaan,ei ole varaa muuhun.[/QUOTE]

En olisi. Enkä laittaisi kyllä lapsiani tuollaiseen tilanteeseen, että hoitopäivät olisi noin pitkiä. En ikinä. Minä kyllä muuttaisin lähemmäksi päiväkotia. Ei ole lapsillekaan hyväksi tuossa tilanteessa vielä laitetaan vaihtamaan päiväkotiakin. Olen sitä mieltä, että nyt täytyy jo vanhempien joustaa. Lapset joustaa jo tosi paljon kun asuvat vuoroviikot vanhemmilla.

Saas nähdä kuinka meidän käy, kun puolen vuoden kuluttua alkaa samat työt ja nyt lapsia on kaksi. Roudataanko heitäkin keskellä päivää iltahoitoon, vai miten mahtaa käydä?

Olet kai jo hakenut paikkaa? Käsittääkseni vuoropäiväkodissa pitäisi olla tällä hetkellä ihan hyvin tilaa, ainakin kavereiden lapsi saa olla siellä osa-aikaisenakin vaikka iltahoidon tarvetta ei olekaan. Ja sitten on tietysti pk joka tarjoaa iltahoitoa vaikka ei vuoropk olekaan, olet varmaan sinnekin hakenut?

[QUOTE="xXx";26846756]Mikä tän alotuksen pointti oli? Kaipasitko ap ihan konkreettisia neuvoja tilanteeseen?[/QUOTE]

kyllä. ja soitin jo lastenvalvojalle. kutsuu meidät isän kanssa tapaamiseen jossa mietitään ratkaisua joka ei olisi mahdoton kenellekään. mikä se sitten lienee, aika näyttää...lastenvalvojan mielestä tilanne on minulle raskas ja kokonaistilanteen huomioonottaen jokin ko0mpromissi olisi löydyttävä.

[QUOTE="Apua";26846793]kyllä. ja soitin jo lastenvalvojalle. kutsuu meidät isän kanssa tapaamiseen jossa mietitään ratkaisua joka ei olisi mahdoton kenellekään. mikä se sitten lienee, aika näyttää...lastenvalvojan mielestä tilanne on minulle raskas ja kokonaistilanteen huomioonottaen jokin ko0mpromissi olisi löydyttävä.[/QUOTE]

Ai sinulle? Entäs lapsille?

Sitä paitsi Helsingissä on satoja asunnonvaihtoilmoituksia koko ajan. Mä asun myös kaupungin vuokra-asunnossa ja olen aina asunut siellä päin kaupunkia missä olen itse halunnut.

[QUOTE="Apua";26846793]kyllä. ja soitin jo lastenvalvojalle. kutsuu meidät isän kanssa tapaamiseen jossa mietitään ratkaisua joka ei olisi mahdoton kenellekään. mikä se sitten lienee, aika näyttää...lastenvalvojan mielestä tilanne on minulle raskas ja kokonaistilanteen huomioonottaen jokin ko0mpromissi olisi löydyttävä.[/QUOTE]

Ai sinulle? Entäs lapsille?

Sitä paitsi Helsingissä on satoja asunnonvaihtoilmoituksia koko ajan. Mä asun myös kaupungin vuokra-asunnossa ja olen aina asunut siellä päin kaupunkia missä olen itse halunnut.

Yhteistyössä