O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika monissa paikoissa yökkö jakaa lääkkeet. Aika monissa paikoissa yökkö on yksin vastuussa esim. 25 ihmisestä 10 tunnin ajan. Mutta ilmeisesti joidenkin mielestä on ihan okei, että sinne laitetaan ihminen jonka toimintakyky on känniläisen luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29350497:Tarkistettu on, ei saa jäädä.
Ja jos molemmat olisi ollut yövuorossa niin sittenhän toisen pitäisi jäädä jäädä valvomaan joka tapauksessa...
Dvd:tä on 4 valmiina, sarjana vaan pyörimään. Onneksi poika on jo 6,, ja eiköhän noilla sisaruksillä ole vähän lyhyempi työpäivä koulussa tänään.
Mutta eilen aamulla olen siis herännyt, ja jo vuorokauden ollut hereillä.
Mistä miehen työnantaja tietää sun olevan vapaalla?
Mä kysyin pomolta, miten vastaavassa tilanteessa toimitaan, jos mun mies on ollut yön töissä ja menossa vaikka taas seuraavaksi yöksi. Sanoi vaan, että älä kerro mulle että se on vapaalla![]()
Mistä miehen työnantaja tietää sun olevan vapaalla?
Mä kysyin pomolta, miten vastaavassa tilanteessa toimitaan, jos mun mies on ollut yön töissä ja menossa vaikka taas seuraavaksi yöksi. Sanoi vaan, että älä kerro mulle että se on vapaalla![]()
Vali vali, meillä yksinhuoltajilla jotka tehdään vuorotyötä ei ole sitä toista ikinä siinä paikkaamassa vaikka olis millainen väsymys.. se on niin suhteellista se minkä kokee hankalana.
Jotkut työnantajat vaatii todistuksen että puoliso on ollut töissä, ja sehän johtuu just tuosta että oikeutta jäädä kotiin väärin käytetään. Ja minusta se on ihan oikein!
Jotkut työnantajat vaatii todistuksen että puoliso on ollut töissä, ja sehän johtuu just tuosta että oikeutta jäädä kotiin väärin käytetään. Ja minusta se on ihan oikein!
Aika reilu mies sulla :O:O enpä viittis moisella kehuskella. Vaikka itse olisin valvonu ja lapsi olis sairaana niin kyllä sen lapsen perushuolenpito silti hoituisi ja on hoitunu.