Vuorokauden kokemukset tori.fi palvelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme tekstiä tällä nimimerkki "harmaalla" ,haukkuu toisia vaan pelleiksi viesteissään.Ei kovin asiallista tekstiä. Ketä nimimerkkiä te nyt tarkoitatte, että olisi kirjoittanut sama henkilö useammalla nimimerkillä? Antakaapa nyt tarkka vastaus, mutta kannattaa harkita ketä haukkuu ja millä perusteilla, ennen vastauksen kirjoittamista.

Huomasin, että "harmaa" haukkuu täällä toisia pellen lisäksi myös sekoboltsiksi. Eli ketä nimimerkkiä te nyt haukutte sekä pelleksi, että sekoboltsiksi?

Tori.fi:ssä tuntuis olevan enemmän hankalia ihmisiä (sekoboltseja, anteeks vaan). Huuto.net oli semmosille aina vaikeeta, ja ne on mielestäni siirtyneet Toriin. Sanottasko vaikeet luonteet, jotka olis muuten ihania, tykkään kaikenlaisista ihmisistä, mutta joiden kanssa on hyvin vaikeaa tehdä kauppaa. Tänää kävi eräs nainen noutamassa puoli-ilmaisia hyllystöjä. Rupesi purkamaan niitä, mutta ei homma häneltä eri syistä sujunut. Olin etukäteen kertonut että me emme tee purkutyötä. Kertoi silti että oli odottanut että minä olisin purkanut valmiiksi!!!!!!! Hirvee show tuli ja päättyi kiemuroiden kautta kaupan purkuun. Voi ressukkaa. Tänään kävi myös lipastojen huutonet-noutajia, tosi suloisia ihmisiä. Valtava kontrasti.

Tori.fi modet antaa ilmoittaa toisen ilmon ja toisen jättää laittamatta mitä vittua molemmat saman laisia....myydään liian halvalla ...mitä vittua jos haluu jostain eroon onko huinnalla väliä

Hmm, sulla on nyt jotakin pahasti pielessä joko tuotteiden markkinoinnissa, kuvissa, asusteissa kokovaihtoehtoja ei ole tai muuta vastaavaa. Mä olen myynyt jo pitkään perheellemme tarpeettomiksi jääneitä vauvan / lastenvaatteita, kodin tavaraa, huonekaluja ja kaikkea, eikä koskaan ole ollut ongelmia ostajien kanssa, ei edes sen ensimmäisen kerran jälkeen kun torin löysin.

Aina on maksettu se mitä pyydän postikuluineen tai tultu noutamaan sovitusta paikasta sovitulla ajalla.

MINÄ OLEN YRITTÄNYT MYYDÄ TORI.FI TAVAROITA. KAIKKI VIESTIIN VASTANNEET OVAT OLLEET HUIJAREITA. ILMEISESTI SINÄ OLET MYYNYT JOTAIN PIKKU KIVAA SÄLÄÄ, MUTTA JOS MYY JOTAKIN TUOTETTA, NIIN VAIN HUIJARIT OVAT KIINNOSTUNEET.

Laittakaa epäselvä huono kuva
epämääräinen myynti teksti
niin ette vaikuta tori.fi tyyppien mielestä liian ammattimaisilta tai
hyvin myyviltä.

Selkeä linja niillä ja lupa (lukee käyttöehdoissa) saavat muokata jättää julkaisematta tai julkaista jos huvittaa.

omia kokemuksia ...
-tili ja ilmoitukset "kadonnut" tekninen vika
-Muutettu nimimerkki kysymättä (syytä ei koskaan kerrottu)
-Sähköposti joutunut ihan vääriin käsiin todennäköisesti ostajan tai myyjän johdosta jotka sen ovat saaneet

-kun itse uusin ilmoitukset enkä maksa siitä torille jää osa "roikkumaan ja tai niitä ei julkaista syynä "meille on epäselvää myyttekö yrityksenä vai yksityishenkilönä" (vaikka samat ilmot on jo siellä olleet.

Laitoin eilen jotain tuotteita myyntiin tori.fi sivuille. Mulla on niissä tuotteissa sijainti, kaupunki ja kaupunginosa. Eilisen aikana tuli 3 pyyntöä toimittaa ihan toiselle puolen kaupunkia missä asun joku euron tuote. Ihan vaan ohimennen. Tai 2 kyseli naapurikaupunkiin 50km:n päähän kun ei kuulema 1,40e posteja haluat maksaa kun tuote on "lähellä". Siis ihanko oikeesti? Kyllähän sitä voi kysyä että onko mahdollisesti asiaa toiseen kaupunginosaan mutta kun ne kyselyt olivat lähinnä käskyjä. Itse ainakin kun ostan jotain paikallisesta fb-kirpikseltä niin aina varaudun että se OSTAJA eli MINÄ liikun noutamaan tuotteen.
Ja nyt yön aikana oli vielä tullut mussutus tuotteesta jonka ostaja haluaa mutta epäilee postin hintoja. Laitoin ilmoitukseen 5e ja ostajan mielestä ei sitä ole. Kyseessä on vielä helposti rikki menevä iso tuote ja postit on varmaan enemmän kun joudun sen paketiksi laittamaan jos se haluaa ehjänä perille. Mutta se tapa ja kielenkäyttö millä tämä ostaja ilmoitti et pitäisi tarkistuttaa postikulut, tosin sama ostaja valitti tuotteen hinnasta. Miksi edes laittaa viestiä jos ei kelpaa hinta eikä postikulut? 90e tuote pitäisi saada ilmaiseksi.

Torissa kyllä pyörii mitä kummallisempia ostajia. Laitoin itse erään tuotteen myyntiin ja kolme tuntia ilmoituksesta joku tarjoaa 2/3 osaa pyydetystä hinnasta? Koska se on hänestä sopiva hinta ja joku muu on joskus myynyt samanlaisen tuotteen puolet halvemmalla?
Mitä minä teen tiedolla siitä, mikä tuolle henkilölle on "sopiva" hinta ja mitä siitä, jos joku muu on samanlaisen alihintaan myynyt?

Eräällä toisella kerralla myin vanhan turvaistuimen hinnalla x. Sain järjettömän pitkän sähköpostivuodatuksen siitä, miksi hinnan pitäisi olla alempi ja minun pitäisi tuoda se hänelle puoleen väliin matkaa, koska muuten hän joutuu ajamaan liian pitkän matkan hakeakseen sen.

En kertakaikkiaan voi ymmärtää ihmisten ajatusmaailmaa. Minä laitan jotain myyntiin hinnalla, jonka kyseisestä tuotteesta haluan. Jos joku haluaa sen, voi tulla ostamaan. Jos tuntuu liian kallille, niin voi odotella, josko joku muu myisi huokeampaan hintaan.
Mikäli kokee vastustamatonta tarvetta tingata, niin se on ihan fine, mutta tuollainen velvoittaminen ja narina on aivan helvetin ärsyttävää. Tekisi mieli vastata noille tyypeille heti, että sulle se on sitten 50 egeä kalliimpi, jos sen haluat.

30.9.2020

Tori = nouvostoaikainen tiedonkeruu firma
ovat ruvenneet lisäksi "sakottamaan" palveluun rekisteröityneitä

Tulee mm 14 vrk bannaus jos olet tehnyt
sääntörikkomuksen
huuto.net ainoa oikea paikka myydä - ostaa - vuokrata

* pankk tunnuksini tunnistautuneet myyjät
* palautteet
* erinomaisen toimiva nopea asiakaspalvelu

Itse en ole siellä mitään myynyt, on niin järkyttävän paska palvelu. Vanhentuneita ilmoituksia täynnä, ja myyjiin ei saa yhteyttä. Ilmoituksista puuttuu aina oleellisia tietoja. Huutonet on palveluna niin paljon parempi, että mielummin ostan ja myyn sitä kautta.

30.9.2020

Tori = kuin nouvostoaikainen tiedonkeruu firma paikannuksestasi lähtien
ovat ruvenneet lisäksi "sakottamaan" palveluun rekisteröityneitä

Tulee mm 14 vrk bannaus jos olet tehnyt
sääntörikkomuksen
huuto.net ainoa oikea paikka myydä - ostaa - vuokrata

* pankk tunnuksini tunnistautuneet myyjät
* palautteet
* erinomaisen toimiva nopea asiakaspalvelu

Mielivaltainen kuvaa kyllä hyvin Torin "palveluita". Tämä sana tuli minullakin ensimmäisenä mieleen, kun aloin palautetta jakamaan. Paljon olen tuolta ostanut, ja ihan hyvään hintaan. Toisin sanoen, asiakaspuoli toimii. Heistähän se riippuu, onko tavara ja kauppa tyydyttävä.

Myyjänä kokeilin viime viikolla, ja kokeiluksi jääkin. Pitäköön tunkkinsa.

Myin kahta erillistä junalippua kahdessa eri kohteessa, jotta sain toisen lipun myyntiin lähtömaakunnassa ja toisen kohdemaakunnassa. Tämähän ei Torissa sovi, vaikkei säännöt sitä kielläkään. Kolme päivää minulla oli aikaa lippuja myydä, ja kolme päivää julkaisuun myös meni. Kolmesta tunnista puhuivat ruuhka-ajan maksimina, tuo kolme päivää on aika hieno suoritus.

Kun ensimmäisen vuorokauden arpomisen jälkeen muistutin viestillä, että ilmoituksissani ei ole mitään vikaa, he julkaisivat yhden ilmoituksen, yhdessä maakunnassa. Tähänkin päätökseen saivat toki kulumaan kokonaisen päivän. Tässä kohtaa tuli jo vahvasti sellainen kutina, että toiminta on mielivaltaista - vittuilultahan se suorastaan vaikutti.

Lopulta lähtöpäivänä Tori julkaisi KAKSI ilmoitusta KAHDESTA lipusta SAMASSA maakunnassa. Tuplasivat siis lippujen määrän (mistähän ne extraliput myytäisiin...), mutta en vieläkään saanut ilmoitusta toiseen maakuntaan.

Tämä nyt viimeistään osoittaa, etteivät joko asiakaspalvelijat tunne palvelun sääntöjä itse ollenkaan, tai sitten päätökset tehdään vittuilupohjalta. Olen tähän yrittänyt saada vastausta, mutta turhaan.

Myynnin suhteen palaan huutonetiin, siellä aiemmin kaikki on toiminut ja kysymyksiin on vastattu. Onhan tuolla jopa keskustelupalsta näitä varten, toisin kuin Torin tyrannian alla.

Tavaraa tulen varmaan edelleen etsimään myös Torin kautta, sillä myyjissähän ei ongelmia ole ilmennyt ja kaupat ovat olleet molemminpuolin tyydyttäviä.

Ihmettelen silti suuresti, miten noin näkyvästi itseään markkinoiva palvelu voi nykypäivänä olla tuollainen, sisäänpäinkääntynyt ja mielivaltainen isojen lapsien leikkikenttä.

poistivat meiltä kaikki ilmoitukset
ja syy oli kun epäilivät meidän myyvän kahdella nimimerkillä ?
nyt ei tällä sähköposti osoitteella voi ilmoittaa
hylkäävät suoraan kaikki milloin milläkin perusteettomalla syyllä
puhelinnumeroa ei myöskään voi käyttää

onnea vaan käsittämättömän surkeaa palvelua
ja ajanhukkaa onneks on muitakin paikkoja missä myydä

poistivat meiltä kaikki ilmoitukset
ja syy oli kun epäilivät meidän myyvän kahdella nimimerkillä ?
nyt ei tällä sähköposti osoitteella voi ilmoittaa
hylkäävät suoraan kaikki milloin milläkin perusteettomalla syyllä
puhelinnumeroa ei myöskään voi käyttää

onnea vaan käsittämättömän surkeaa palvelua
ja ajanhukkaa onneks on muitakin paikkoja missä myydä
No myittekö kahdella nimimerkillä? Taisitte myydä.

Yhteistyössä