Vuonna 74

• Viestiketjun aloittaja syntyneitä
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 16:07 syntyneitä kirjoitti:
Montako lasta, iät ja onko vielä toiveissa?

Minulla on vasta yksi ja hirveä vauvakuume vaikka lapsi on vasta 11kk.
Haluaisin vielä 1-2 lasta.
Minä syyskuussa 1974, tytöt 7/2000 ja 5/2003, voi olla että yksi vielä tai kaksikin, muttei juuri nyt...

Minäkin vuosimallia-74 ja lapsia on neljä, syntyneet 11/91 tyttö, 08/00 tyttö, 12/01 poika ja 08/04 tyttö ja nyt ei ainakaan lähitulevaisuudessa ole tarkoitus lisää lapsia tehdä, mutta saas nähdä sitten joskus myöhemmin ;)

Francie
Itse olen tammikuun -74 tyttöjä ja oma pieni neitini on nyt 2kk. Toivon että vielä saisimme toisenkin lapsen, mutta nyt jo mietityttää miten homma sujuu jos saan raskausmyrkytyksen seuraavallakin kerralla... No, täytyy vaan toivoa parasta, eihän se välttämättä iske! Vaan eipä tässä kiirettä kun nyt vain nautiskelen esikoisen vauva-ajasta!

Ollen myös -74. Mulla on poika 05/94, tyttö 03/01 ja toinen tyttö 05/03. En ole suunnitellut tekeväni enään yhtään lasta. olen jo itse niin mukavuuden haluinen, ettei jaksaisi valvoa enää öitä ku pääsee nyt jo vähän helpommalla. =)

pömpperölli
Minä syntynyt kesällä -74 ja esikoista odotellaan syntyväksi lokakuussa. Masu kasvaa kovasti ja liikkeet on vasta alkanu tuntumaan kunnolla :) Ihanaa kun mieskin on innoissaan ja pitelee kättä aamuin illoin masun päällä tunteakseen pienenkin liikkeen!

Yhteistyössä