Z
zoxoco
Vieras
Jos haluaa vältää ensi vuoden kirkollisverojen maksun pitää kirkosta erota ennen vuoden vaihdetta.
eroakirkosta.fi tilastot
eroakirkosta.fi tilastot
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä vaan. Mitään järkeä kuulua uskontoon jos ei usko jumalaan.
Hyvä vaan. Mitään järkeä kuulua uskontoon jos ei usko jumalaan.
Näin. Mun mielestä sitten vaan ei voi odottaa myöskään kirkkohäitä, hautajaisia, diakonian apua jne jne.
Näin. Mun mielestä sitten vaan ei voi odottaa myöskään kirkkohäitä, hautajaisia, diakonian apua jne jne.
Tasapuolisuuden nimissä kannatan myös sitä että kirkkoon kuulumattomilta poistuu kirkolliset juhlapyhät, jättäen ainoastaan vapun. Kaikki muut olisi normaaleja työpäiviä. Työnantaajaakin kohtaan tämä olisi vähintäänkin reilua. Minkätakia kirkkoon kuulumattomien sitten pitäisi päästä nauttimaan näistä pyhistä, pääsiäisistä sun muista....
Alkuperäinen kirjoittaja lukeminen sivistää;29381382:Mistähän kirkollisista juhlapyhistä oikein puhut? Kun esimerkiksi joulu, juhannus ja pääsiäinen on alkujaan ja historiallisten faktojen perusteella vuodenkiertoon perustuvia ei-kirkollisia juhlia, joita kirkko kyllä yrittää vyöryttää omiin nimiinsä, mutta yhtään faktaa ei tueksi löydy.
Lakisääteiset juhlapäivät ovat vappu ja itsenäisyyspäivä. ne saavat jäädä mutta loput olisivat kirkkoon kuulumattomille tavallisia arkipäiviä: Pyhäpäivä Wikipedia
Lakisääteiset juhlapäivät ovat vappu ja itsenäisyyspäivä. ne saavat jäädä mutta loput olisivat kirkkoon kuulumattomille tavallisia arkipäiviä: Pyhäpäivä Wikipedia