|O |O |O Paita, meni esikoisella rikki. Mitähän mahtaa uusi kustantaa? Pitää lähtee palauttaan vaatetta, ja ottaa lompsa mukaan |O
:headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Kannattais opettaa ettei laina vaatteilla riehuta, tai sitten ostaa suoraan oma niin ei tarvi maksaa kalliisti vuokrafirmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Kannattais opettaa ettei laina vaatteilla riehuta.
En mä tiedä, kai niillä on? Mutta tuossa meni nyt kansallispuvun paita, ja repeymän saa varmasti korjattua, maksan tietysti uuden paidan, tai korjauksen.Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Onkohan vuokraamoissa minkäänlaista vakuutusta :/ Kun siis miettii,että joku morsiuspuku voi olla todella arvokas.
Alkuperäinen kirjoittaja fghfgh:mistä kohtaa hajos? saumasta vai keskeltä etumusta? miten hajos?
Alkuperäinen kirjoittaja riikka:kuinka helvetissä sä annat lapsesi repiä lainavaatteita???? en tajua!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja riikka:kuinka helvetissä sä annat lapsesi repiä lainavaatteita???? en tajua!!
Tahallaan annoin repiä, ei lasta saa rajoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::heart:
Sä oot niin samoilla linjoilla mun kaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali::heart:
Sä oot niin samoilla linjoilla mun kaa.
![]()
No kellä olis muka sydäntä kieltää lasta repimästä lainapaitaa, jos toinen kerran haluaa? Ei mulla ainakaan.
Muoks. joko kävit naamakirjassa ihailemassa mun lasten vaatetusta? :heart: Ennen repimistä siis![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tsekkasin. Vähänkö olivat komeita![]()