Vuokralle kotidoppleri..?..

Onko kellää kokemuksia noista kuuntelevauvaa.fi vuokrattavista koridopplereista. Itellä alkoin kiinnostamaan joskos nyt kesäksi semmoisen lainaisi sieltä, tässä kun on niin pitkä väli neukkakäynneissäki. Olis ihana kuunnella pikkuisen elämää ja sais lapset ja mieskin kuulla:) Kumpihan niistä kannattaa vuokrata? Toinen maksoin 29e/ ja toinen muistaakseni 49e/kk? Ois kiva kuulla kokemuksia noista ettei pane rahaa ns turhaan.
 
mulla on se kaikista halvin tuolta nettisivuilta myytävistä. Ostin käytettynä huutonetistä ja tosi hyvin toimii. toimii oikeestaan paremmin kuin tähän mennessä neuvolan dopplerit. Jos joskus on hiljaisempia päiviä niin rauhoittaa hirmuisesti kun pääsee kuulemaan sydänäänet.
Joten tuo halvempikin on varmasti tosi hyvä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aniss:
mulla on se kaikista halvin tuolta nettisivuilta myytävistä. Ostin käytettynä huutonetistä ja tosi hyvin toimii. toimii oikeestaan paremmin kuin tähän mennessä neuvolan dopplerit. Jos joskus on hiljaisempia päiviä niin rauhoittaa hirmuisesti kun pääsee kuulemaan sydänäänet.
Joten tuo halvempikin on varmasti tosi hyvä!
Mihin hintaan ois doppleri myynnissä?
 
saarulle vastasinkin jo tuolal meidän pinossa mut laitetaa nyt vielä tännekin, et mulla on tuo kalliimpi kotidoppler tuolta kuuntelevauvaa.fi sivulta.. ostin omaksi siis... ja se on kyllä ollu tosi hyvä... sydänäänet sain kuuluviin sillä jo rv9 alkaen kunnolla... se oli minusta parempi kun siinä on erillinen se "anturi" osa, et sillä voi käännellä ja pyöritellä ihan miten vaan, kun mulla ainakin jännästi sivuttain kuuluu ne äänet parhaiten... =)
 

Yhteistyössä