Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Oikeesti, kannattaa olla vähä avuton vuokralaisena, toimi mulla ainaki kymmenen vuotta
No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Oikeesti, kannattaa olla vähä avuton vuokralaisena, toimi mulla ainaki kymmenen vuotta
Vessan palaneet lamputkin ne vaihtaa
Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Huomisaamuna tarjoon niille kaffet. Meidän vessanpönttö on tukossa |O
Ajattelin kahvikutsun yhteydessä mainita siitäkin, että kylppärin peilin yläpuolella oleva loisteputki vetelee viimeisiään B)Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Harmi kun en asu ennää vuokralla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oman takapihan (ja etupihan, jos sellainen on) kunnossapito kuuluu vuokralaiselle, ainakin täällä. Taloyhtiö tosin tarjoaa mullat, lannoitteet, siemenet, ruohonleikkurin, siimaleikkurin yms välineet.
Omassa kerrostalo osakkeessa onnistuu kanssa ihan hyvin. Soittaa isännöitsijälle niin lähettävät heti jonkun katsomaan. Toimii paremmin kuin vuokra kämpissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
Siis teillä on pienet aidatut pihat ja taloyhtiö huoltomies tulee ajamaan teidän nurtsin? Vai tarkoitatko yhteisiä alueita?Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oman takapihan (ja etupihan, jos sellainen on) kunnossapito kuuluu vuokralaiselle, ainakin täällä. Taloyhtiö tosin tarjoaa mullat, lannoitteet, siemenet, ruohonleikkurin, siimaleikkurin yms välineet.
näin myös meillä..
paitsi että talonmies hoitaa leikkauksen
Juu, se toi oma ukko on huono talkkarina, ko ottaa vaan ne kahvit ja jättää duunit tekemättäAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:Omassa kerrostalo osakkeessa onnistuu kanssa ihan hyvin. Soittaa isännöitsijälle niin lähettävät heti jonkun katsomaan. Toimii paremmin kuin vuokra kämpissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:No sitä vartenhan ne on!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Juuh :xmas: , mun ei oo aina tarvinnut edes omaa nurmikkoa leikata, kun oon jutellut mukavia huoltomiehelle ja isännöitsijälle.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Kysäseppä talkkarilta nätisti irtoisko siltä parit siemenet Siis nurmikkoon tietty :xmas:
OKT ja rivarit yms taitaa olla eri..?