Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En osaa sanoa millä perusteilla ne Stadin asunnoilta tarjoaa niitä kämppiä, mutta sen mä ainakin tiedän kokemuksesta, ettei ole sellaista hätää jolla asunnon varmasti saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni;26856691:Helsingissä on realistinen mahdollisuus opiskella, saada töitä ja kasvattaa lapsia. Täällä on oikeasti lapsiperheitä ajatellen hyvät ja toimivat palvelut niin terveydenhuollossa kuin vapaa-ajallakin.
Alkuperäinen kirjoittaja mielestäni;26856691:Helsingissä on realistinen mahdollisuus opiskella, saada töitä ja kasvattaa lapsia. Täällä on oikeasti lapsiperheitä ajatellen hyvät ja toimivat palvelut niin terveydenhuollossa kuin vapaa-ajallakin.
Ainakin joskus seurakunnilla on ollut vuokra-asuntoja, oletko kysynyt sieltä? Kirkon diakonilta voisit saada muutenkin hyviä neuvoja ja apua tilanteeseesi. Ja siellä ei siis mitenkään tyrkytetä uskonnollisia asioita.
Toivottavasti tilanteesi kohenee, ennen kuin arvaatkaan![]()
[SUB][/SUB]
En mä tiedä minne mä muuttaisin. Jonkilainen tukiverkosto+koulu Helsingissä.
Ja en mä tiiä missä niitä asuntoja sit ois? Kotipaikkakunnalla ei ainakaan ole, vaikka pieni paikkakunta on.
[SUB][/SUB]
En mä tiedä minne mä muuttaisin. Jonkilainen tukiverkosto+koulu Helsingissä.
Ja en mä tiiä missä niitä asuntoja sit ois? Kotipaikkakunnalla ei ainakaan ole, vaikka pieni paikkakunta on.
Ap hei, meiltä voisi löytyä ylimääräinen huone kuukaudeksi tai pariksi. Riippuu tietenkin siitä tullaanko juttuun jneEli jos sulla on sellainen tilanne ettei ole enää paikkaa missä olla niin laita vaikka y-viestiä?