Vuokra-asunnosta kyse, kumman ottaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt asymme 4.kerroksessa 3 h+k+p 78 neliötä lapset 3 v ja 6 v syksyllä. Meidän yläkerrassa asuu nainen josta ei kuulu yhtään mitään. Samassa rapussa ois 4 h + k + parveke noin 15 m2, koko 91 neliötä. 2.kerros. Voitais vaihtaa päittäin, mutta täs uudessa asunnossa asuu turkkilainen perhe yläkerrassa siis 3.kerros mies, nainen ja lapset 18 ja 21v. Ajattelin kuuluukohan paljon meteliä meille?
Kumman ottaisitte?

Siskoni asuu turkkilaisen perheen naapurissa. Ovat todella mukavia ja ei siinä mitään, mutta toisinaan iltaisin ja öisinkin kuuntelevat joitain uskonnollisia mölötysvirsiä aika kovaa.

On varmaan turkkilaisia ja turkkilaisia, kuten on suomalaisia ja suomalaisia. Siis metelin suhteen. Onhan se ihan realismia, että toisissa kulttuureissa kuuluu ystävien tapaaminen ja mekkalointi enemmän normaalielämään kuin toisissa, mitä sitä kieltämään. Kannattaa varmaan tosiaan kysyä naapureilta, jos haluaa asiassa varmistuksen.

Kiusaltani vastaan...Mä en oo tavannu vielä YHTÄÄN hiljaista turkkilaista :whistle: Ja oon tavannu niitä kuitenkin monia,monia....Kysäsin vielä mieheltäkin, ja sanoi ettei muuta yhdenkään turkkilaisen naapuriin, jos ei oo pakko...Hän kun ei kauheesti tykkää omistaan. Rasisti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
ei kai ton ikäiset lapset enää mökästä. siis nuo 18 ja 21-vuotiaat
Kyllä mökästää. Junnu täyttä nyt 17 vuotta ja just toissapäivänä kävin sanomassa - oli kaverinsa kanssa omassa huoneessaan - että laitapa parvekkeen ovi kiinni, kun naapuri yrittää nukuttaa vauvaansa pihassa. Melkoista hörönaurua nimittäin noi jäpikät päästeli. Joskus joudun myös huomauttamaan musiikin volyymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
ei kai ton ikäiset lapset enää mökästä. siis nuo 18 ja 21-vuotiaat
Kyllä mökästää. Junnu täyttä nyt 17 vuotta ja just toissapäivänä kävin sanomassa - oli kaverinsa kanssa omassa huoneessaan - että laitapa . Melkoista hörönaurua nimittäin noi jäpikät päästeli. Joskus joudun myös huomauttamaan musiikin volyymistä.

parvekkeen ovi kiinni, kun naapuri yrittää nukuttaa vauvaansa pihassa
????????????????????????????????????????????????????????????????
kait nyt koko maailma hiljenee taas tämmösen -minä ite ja mun vauvan unet- tyypin vuoks...
salli mun nauraa :D

Alkuperäinen kirjoittaja soppatykki:
kait nyt koko maailma hiljenee taas tämmösen -minä ite ja mun vauvan unet- tyypin vuoks...
Jep. Ton kollilauman hohotus ei ollut mikään normaali asumiseen liittyvä ääni. En mä ala seinääkään poraamaan, jos tiedän naapurissa pikkulasten menevän nukkumaan.

Lisään vielä, että musta se kuuluu ihan hyviin tapoihin, ettei tuon ikäiset möykkää viiden metrin päässä vauvanvaunuista. Pihalla leikkivät pikkulapset on eri juttu, heiltä ei vielä voi odottaa hiljaisuutta, jos joku vauva nukkuu vaunuissa. Mutta pian 17 veeltä kyllä jo voi. Sitäpaitsi asiaa auttoi ihan hyvin se, että laittoi huoneestaan parvekkeenoven kiinni. Ei se möly enää sen jälkeen sinne pihalle häiritsevästi kuulunut.

Mulla on ollu kaikista eniten haittaa suomalaisista naapureista |O |O Eivät osaa pätkääkään kunnioittaa muiden yöunia tai muutakaan - musiikki jumputtaa täysillä klo 1.00 alkaen pari tuntia, sitten taukoa pari tuntia ja taas mennään.. Ei mitään vaikutusta huomauttamisella.

Toinen kuseksii rappukäytävään ja nukkuu siellä, hajottaa kaljapulloja, möykkää ja se haju.. :x

Mut nää ulkomaalaiset naapurit on ihanan hiljaisia, tervehtivät rapussa, ei mitään häiriötä =)

semmosta se kerrostalo elämä on..meillä asuu yläpuolella äiti ja kaksi tytärtä,kaksi heistä kanta-astujia,kolmas ei vielä liiku mitenkään päin..mutta voin sanoa,että vähemmän mua satunnaiset äänet ( puheensorina tms. ) häiritsisi,kuin noi askeleet..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja soppatykki:
Jep. Ton kollilauman hohotus ei ollut mikään normaali asumiseen liittyvä ääni. En mä ala seinääkään poraamaan, jos tiedän naapurissa pikkulasten menevän nukkumaan.

Lisään vielä, että musta se kuuluu ihan hyviin tapoihin, ettei tuon ikäiset möykkää viiden metrin päässä vauvanvaunuista. Pihalla leikkivät pikkulapset on eri juttu, heiltä ei vielä voi odottaa hiljaisuutta, jos joku vauva nukkuu vaunuissa. Mutta pian 17 veeltä kyllä jo voi. Sitäpaitsi asiaa auttoi ihan hyvin se, että laittoi huoneestaan parvekkeenoven kiinni. Ei se möly enää sen jälkeen sinne pihalle häiritsevästi kuulunut.

No minun mielestäni tosi nätisti ja oikein ajateltu....oispa useemmin näitä muitakin ajattelevia ihmisiä :)

Yhteistyössä