K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
Mut venäläisiä on sit joka paikka täynnä, et varautukaa jo etukäteen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
missäs toi hiihtoputki on???
Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:katsokaa kartasta, siellä on niin monta pistettä. lumilautaputken eteisessäkin on urheiluvaatteita ja yläkerrassa hesburger![]()
mutta vaikka etäisyydet ei ole kovin pitkät, niin kannattaa ottaa kartta, että ei mee eksyksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
Miksi niihin venäläisiin pitäisi varautua?Ihmisiähän on nekin
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
Miksi niihin venäläisiin pitäisi varautua?Ihmisiähän on nekin
Asu täällä niin ymmärrät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Ihme rasisteja ootte, sanon minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:Ihme rasisteja ootte, sanon minä![]()
Joo niin olen ja ihan kyllä aiheesta.
Tuokoon ne miten paljon rahaa tänne vaan niin silti saisivat mun puolesta painua sinne rajan taakse ja pysyä siellä!!
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:No ehkä jotku ihmiset vaan on suvaitsevampia kuin toiset.
Ootteko koskaan nähny muita suomalaisia esim tallinnassa tai kanarian saarilla? Niin sikamaisesti käyttäytyvät kännissä siellä, et saa hävetä silmät päästä vaikka näitä ihmisiä henk. koht. tuntiskaan, niin että ei me suomalaiset sen parempia olla
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:No ehkä jotku ihmiset vaan on suvaitsevampia kuin toiset.
Ootteko koskaan nähny muita suomalaisia esim tallinnassa tai kanarian saarilla? Niin sikamaisesti käyttäytyvät kännissä siellä, et saa hävetä silmät päästä vaikka näitä ihmisiä henk. koht. tuntiskaan, niin että ei me suomalaiset sen parempia olla
Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Ja niitten kanssa ei paljon huvita samaan uima-altaaseen mennä kun osa niistä ei näköjään osaa edes suihkussa käydä vaan työntyvät kaikkine paskoineen suoraan altaaseen...
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:He tulevat erilaisesta kulttuurista. Eri maissa on erilaiset tavat.
Ja varsinainen pointtini oli että ei joidenkin yksittäisten ihmisten takia tarvitse mollata kaikkia venäläisiä. Itse olen tavannut myös sellaisia venäläisiä jotka käyttäytyvät aivan hyvin
Minun mielestäni em asenne on rasismia, kutsukaa sitä itse miksi haluatte. Ja minun mielestäni rasismi on väärin eikä aiheellista niinkuin hukka yllä kirjoitti