vuokatissa/katinkullassa olleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.
Mut venäläisiä on sit joka paikka täynnä, et varautukaa jo etukäteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Kylpylässä ei oo mitään, mutta hiihtoputkella Vuokatissa on kivoja kauppoja ja tietty kylällä Sotkamossa n jotain liikkeitä.

missäs toi hiihtoputki on???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

missäs toi hiihtoputki on???

rinteitten lähellä on uimahalli niin siinä uimahallin vieressä. katinkullasta on joku 5km varmaan sinne.

katsokaa kartasta, siellä on niin monta pistettä. lumilautaputken eteisessäkin on urheiluvaatteita ja yläkerrassa hesburger :p
mutta vaikka etäisyydet ei ole kovin pitkät, niin kannattaa ottaa kartta, että ei mee eksyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja allapollo:
katsokaa kartasta, siellä on niin monta pistettä. lumilautaputken eteisessäkin on urheiluvaatteita ja yläkerrassa hesburger :p
mutta vaikka etäisyydet ei ole kovin pitkät, niin kannattaa ottaa kartta, että ei mee eksyksiin.

paitsi että se hese on surkea....
palvelut on pääsääntöisesti kylällä Sotkamossa. Paitsi nyt on vuokatissa raflat, kun amarillo ja k.i.p.p.o on siellä et kylälle ei kannata syömään ajaa.
Vuokatissa kaikki on hieman kalliimpaa kuin kylällä, et urheiluvaatetta ja muuta kannattaa mennä katselemaan "keskustasta".
Selviää siellä hyvin ilman karttaa kun on niin pieni paikka.

Miksi niihin venäläisiin pitäisi varautua?Ihmisiähän on nekin

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:

Asu täällä niin ymmärrät :whistle:

Asu täällä niin ymmärrät :whistle:

nii ja kun niitä on oikeesti joka paikka täynnä, niin kyllä niihin pitää varautua!!!!

No ehkä jotku ihmiset vaan on suvaitsevampia kuin toiset.
Ootteko koskaan nähny muita suomalaisia esim tallinnassa tai kanarian saarilla? Niin sikamaisesti käyttäytyvät kännissä siellä, et saa hävetä silmät päästä vaikka näitä ihmisiä henk. koht. tuntiskaan, niin että ei me suomalaiset sen parempia olla

Ootteko koskaan nähny muita suomalaisia esim tallinnassa tai kanarian saarilla? Niin sikamaisesti käyttäytyvät kännissä siellä, et saa hävetä silmät päästä vaikka näitä ihmisiä henk. koht. tuntiskaan, niin että ei me suomalaiset sen parempia olla

Joo mut mä en koskaan käyttäytyisi missään niin kuin venäläiset täällä tai jotkut suomalaiset kanarialla. Et sikäli.
Kyllä mua rasittaa, kun venakot pysäköi minne sattuu, aiheuttaa jatkuvasti vaaratilanteita liikenteessä, yrittävät etuilla jonoissa, tukkivat kaupan kassajonon hintakyselyillään kun eivät tajua katsoa hintaa lapusta, tukkivat kauppojen käytävät, vaativat ihan ihe juttuja ( niille pitäis tavaratkin pakata kaupassa valmiiksi kassaan kun ovat ilmeisesti niin rikkaita et eivät itse osaa) ja jos eivät sitä saa niin jo alkaa kälätys ja huitominen. Luulevat olevansa koko maan omistajia ja olettavat saavansa kaiken mitä haluavat.
Näin siis ainakin hyvin suuri osa näistä täällä pyörivistä turisteista

juu ei varmaan ollakkaan, en tosiaan sitä väitäkkään, mutta teidän että osaan suomessa esim. liikennesäännöt: osaan ajaa OIKEAN puoleista kaistaa, enkä aja keskellä tietä, tiedän että talvinopeusrajoitus on 80km/h ei 120km/h, osaan parkkeerata autoni YHTEEN RUUTUUN ja SUORAAN ja tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin AINOASTAAN liikenteen osalta..

Ja niitten kanssa ei paljon huvita samaan uima-altaaseen mennä kun osa niistä ei näköjään osaa edes suihkussa käydä vaan työntyvät kaikkine paskoineen suoraan altaaseen...

öyks.. mut tää juttu menee kyllä nyt vähän asian vierestä, siis siihen nähden mistä aiheesta aloitus oli tehty, mutta täyttä asiaa kuitenkin koko ketju!

He tulevat erilaisesta kulttuurista. Eri maissa on erilaiset tavat.
Ja varsinainen pointtini oli että ei joidenkin yksittäisten ihmisten takia tarvitse mollata kaikkia venäläisiä. Itse olen tavannut myös sellaisia venäläisiä jotka käyttäytyvät aivan hyvin
Minun mielestäni em asenne on rasismia, kutsukaa sitä itse miksi haluatte. Ja minun mielestäni rasismi on väärin eikä aiheellista niinkuin hukka yllä kirjoitti

He tulevat erilaisesta kulttuurista. Eri maissa on erilaiset tavat.
Ja varsinainen pointtini oli että ei joidenkin yksittäisten ihmisten takia tarvitse mollata kaikkia venäläisiä. Itse olen tavannut myös sellaisia venäläisiä jotka käyttäytyvät aivan hyvin
Minun mielestäni em asenne on rasismia, kutsukaa sitä itse miksi haluatte. Ja minun mielestäni rasismi on väärin eikä aiheellista niinkuin hukka yllä kirjoitti

Mähän olenkin rasisti enkä sitä aiokaan kieltää tai edes hävetä. mut se onkin sitten toisen ketjun juttu se.

Yhteistyössä