Vuodot lapan jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
Milloin ja millaista vuotoa teiltä on tullut laparoskopian jälkeen? Mulla ei ollut perjantain jälkeen oikeestaan vuotoa ollenkaan, mutta nytten rupee tuleen semmosta samanlaista kuin menkoissa...
Onko jollakin mennyt menkat sekaisin laparoskopian takia?
Tänään juuri soittelin Tayssiin ja seuraava IUI aloitetaan heti kun vaan menkat ilmestyvät, mutta jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin menkat tulee silloin kun Tayssi on joululomalla!! :eek: :(
Että sekin sitten venyy jo tuonne tammikuun loppuun...Mielummin voisin heti ottaa sen tähän, mutta ne menkat!!
Onko teillä kellään ollut ns jälkitarkastusta laparoskopian jälkeen?

Mä en ymmärrä miten mä voinkin olla näin kipee tuon toimenpiteen jälkeen?! Onko kukaan muu ollut kipee tämän toimenpiteen jälkeen? Olin jopa heräämössäkin yli 3 tuntia ennenkun suostuivat päästämään osastolle takasin...Nukutti niin kauheesti!! :D
Taisin kaikki univelat nukkua pois!! Sain heräämössäkin kolme kertaa suoraan suoneen särkylääkettä, kun sattui joka paikkaan ja särki, ja antoivat jopa myös pahoinvointiruiskeen, ku rupes tuleen paha olo nukutuksen jälkeen...
Yrittivätpä jopa kanyylin vetää väärään paikkaan nyt on kämmen ihan sinisen kirjava, ku eivät saaneet sitä tuohon oikeeseen käteen muualle kuin siihen mistä otetaan tuo verikokeetkin ja sieltähän rupes verta pulppuamaan pihalle.. :whistle:
 
norppa75 harmaana
Vuodoista en muista, ei tainnut olla. Mutta kipeä kyllä olin pari päivää kunnolla ja viikon verran vähemmän. Viikon olin sairaslomalla ja kyllä oli tarpeen. Haavat "kiristeli" pitempään. Buranaa taisin syödä viikon ainakin. Mutta aika kultaa muistot. Ja pahoinvointiakin oli, sairaalassa oksensin, kotimatkalla ja kotona.
 

Yhteistyössä