M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari :Mun tosi ihana rakas ystävä kuoli vuodeosastolle, ja jotenkin haluaisin auttaa niitä ihmisiä joita siellä on.
Tietty itseänikin arveluttaa tuo kun ei oo koulutusta, että kehtaanko edes soittaa ja kysäistä..:/
Alkuperäinen kirjoittaja Mari :Mun tosi ihana rakas ystävä kuoli vuodeosastolle, ja jotenkin haluaisin auttaa niitä ihmisiä joita siellä on.
Tietty itseänikin arveluttaa tuo kun ei oo koulutusta, että kehtaanko edes soittaa ja kysäistä..:/
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju123:voisi joksikin hoitoapulaiseksi päästä. Vanhainkotiin helpommin.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Keiju123:voisi joksikin hoitoapulaiseksi päästä. Vanhainkotiin helpommin.
Ei voi vanhainkodissakaan tehdä hoitotyötä ilman koulutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja miettisit vielä:olisit enemmänkin taakaksi vakituiselle henkilökunnalle, heidän kun pitäisi vielä sinunkin perääsi katsoa potilaiden lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:No, mikä koulutus pitäisi olla? Kauanko kestää? ja onko lyhenpi oppisopimuksen välityksellä?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Keiju123:voisi joksikin hoitoapulaiseksi päästä. Vanhainkotiin helpommin.
Ei voi vanhainkodissakaan tehdä hoitotyötä ilman koulutusta.