Vuodenvaihteessa 1 v. - 74 vai 80 cm haalari???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Tyttö täyttää vuoden vaihteessa vuoden ja käyttää nyt 74 ja 80 cm bodyja, mutta housuissa 68. Mä tässä pähkäilen, että jos ostan 80 cm toppahaalarin niin onko se liian iso talvella, ja jos ostan 74 cm niin jääkö se pieneksi kevättalvella??? En tiedä lapsen pituutta, kun edellinen neuvola oli toukokuun lopulla (silloin 66 cm)

Onko Reimatecin haalarit isoja vai pieniä?

Kaverin poju, sillon käytti 74-80 senttistä vaatetta lähinnä, käytti sen talven jona oli aika lailla tasan 1v Reimatecin 80 senttistä pukua. Sanon, että se 80.

Meillä poika on nyt 1v3kk ja käyttää 80cm välikausipukua joka on ISO, toppapuvunkin ostin kokoa 80 ja uskon sen menevän koko ensi talven ja on siis vuodenvaihteessa jätkällä ikää 1v7kk

noi ulkopuvut kun on yleensä aikas reiluja mitoitukseltaan.

Riippuu paljon lapsesta. Meillä poika nyt 1 v 2 kk ja 80 cm puku olisi liian pieni jo nyt. 86 cm takki on juuri sopiva tällä hetkellä, eikä ystävältä lahjaksi saatu 90 cm välikausitakkikaan ole kauhean ison näköinen. Toki huomaa, että on vielä hieman iso, mutta pystyy sitäkin jo käyttämään.

Ostin tipulle (täytti vuoden helmikuun lopussa, mutta kasvoi +1-pituuskäyrällä) aikoinaan koon 74 reimatecin. Se meni just, ois ehkä voinu olla 80:kin.

Kuopukselle (täyttää 1 helmikuun alussa, tällä hetkellä +1-käyrällä sekin) ostan 80-kokoisen näillä näkymin.

Isokokoisista kotimaisista merkeistä ja Ticketistä ottaisin koon 74. Lapsesi tulee olemaan noin 73cm kun haalaria aletaan käyttää ja nuohan mahtuvat siihen saakka kun lapsi saavuttaa seuraavan koon mukaisen pituuden. Todennäköisesti hän ei ole kevättalvella vielä yli 80cm.

Olen itse kokeillut muutaman kerran keväällä silloin 70cm lapselle koon 80cm Reimateciä ja oli aivan liian suuri.

Yhteistyössä