V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sie oot itseoikeutettuna siinä 4:n oudossa koplassa ja ne muut onHyväksyn jokaisen. En tunne ketään, kaikki ovat outoja.
lisään vielä kilttimiehen tähän porukkaansie oot itseoikeutettuna siinä 4:n oudossa koplassa ja ne muut on
-lopen uupunut
-9 millimetrinen
-6kymppinen isoäippä
echolle pittää keksiä joku oma karsina
joku outojen otusten karsina
Mihinkä karsinaan ”vierailija” kuuluu? Vai joutuuko karsinan ulkopuolelle?lisään vielä kilttimiehen tähän porukkaan
-unohtui
Ei ne ole mukana kun ei niitä voi yksilöidäMihinkä karsinaan ”vierailija” kuuluu? Vai joutuuko karsinan ulkopuolelle?
tämän siisEi ne ole mukana kun ei niitä voi yksilöidä
ja taas unohtui pääkoplasta 1 kummajainen
-kassialma alepasta
tämän voi huomata kaikki helposti paitsi sie
Ymmärrän, olen aika huomaamaton.Ei ne ole mukana kun ei niitä voi yksilöidä
ja taas unohtui pääkoplasta 1 kummajainen
-kassialma alepasta
rämän voi huomata kaikki helposti paitsi sie
Kyllähän sinut huomataan tosi hyvin johtuen oudoista takapenkin kommenteistasiYmmärrän, olen aika huomaamaton.
Asiasta toiseen: oletko se usein mainittu ”Alepan- Anna”?Kyllähän sinut huomataan tosi hyvin johtuen oudoista takapenkin kommenteistasi
Asiasta toiseen: oletko se usein mainittu ”Alepan- Anna”?
Tuo ”takapenkin kommentti” on sopiva ilmoitus.
En minäkään. Kysy viisaammilta.Kuka tämä alepan anna on, en osaa yhdistää kenenkään rekanneeseen nimimerkkiin?
Haluat vain huomion pois itsestäsi.mun ääni menee kassialmalle
Alepan Anna kirjoittelee harmaana, mutta hänet tunnistaa teksteistään helposti.Kuka tämä alepan anna on, en osaa yhdistää kenenkään rekanneeseen nimimerkkiin?
Alepan Anna kirjoittelee harmaana, mutta hänet tunnistaa teksteistään helposti.
Anna on kotoisin Anna-lehden keskustelupalstalta joka suljettiin ja palstan väki siirtyi tänne meille - osa melko tuohtuneena tuosta palstan sulkemisesta. Ymmärrettäväähän tuo, he kirjoittelivat siellä vuosia.
Anna on poliittisesti punainen vihervassari.
Annan suuri rakkaus Mariniin on tullut kaikille erittäin selväksi. Annan löytää siis helpoiten Sannaa käsittelevistä ketjuista, jossa hän haukkuu kaikki Marinia arvostelevat/kritisoivat ihan pataluhaksi.
Anna on nykyfeministi/superisti nykywokettaja, lisäksi misandria puskee todella vahvasti teksteistä läpi! Jos Anna saisi päättää niin eduskunnassa olisi vain naisia.
Annan saattaa tunnistaa myös siitä kun hän uhoaa viesteissään että täällä ei kannata kirjoitella/lukea mitään, koska palstalaiset, etenkin muutama meistä rekkautuneista, olemme käytöstavoiltamme karmeita ja ylipäätään hulluja sekä kirjoitamme soopaa (no tuo ei varsinaisesti mennyt ihan metsään).
Anna ei etenkään pidä Setiksestä koska Setis provosoi julkeasti seksiasioillaan. Eli Annan löytää helposti myös Setiksen ketjuista.
Echo on myös saanut tuta Annan. Anna on haukkunut Echon ihan pystyyn ja irvaili yhdessä kohtaa Echosta lähes joka viestissään. Minäkin olen saanut osani Annan mielipiteistä.
Yleisesti Anna osaa kirjoittaa mielestäni nerokkaasti ja hänen teksteistä huokuu vanha aika. Hän on kirjoittanut tänne vanhasta elämästään aika paljon. Annalla oli jossain kohtaa joku oma häpeä-ketju, jota en valitettavasti enää löydä. Se jäi minulta suurelta osin lukematta.
Lisäksi Anna on todella huumorintajuinen jos osaa lukea viestejä sillä silmällä.
Anna lukee paljon lehtiä ja tuntuu suorastaan elävän niiden tarinoita, se näkyy myös hänen viesteissään.
Mä tykkään Alepan Annasta ja hän ehdottomasti kuuluu tänne siinä missä muutkin!![]()
Ei ole muuten Annaa näkynyt vähään aikaan!![]()
Toivottavasti hän ei nyt vihdoin ottanut ja lähtenyt, kuten ensimmäisen vuoden uhkasi joka toisessa viestissä.