Vuoden 2015 äitiyspakkaus!

  • Viestiketjun aloittaja "Madde"
  • Ensimmäinen viesti
heheheh
Alkuperäinen kirjoittaja minä tykkään;30679889:
Laadusta on hyvä antaa palautetta mutta väreistä ihan turhaa. Minä esimerkiksi pidän tuosta vihreästä kovasti. Ei kaikkia vaan voi miellyttää.
Ei voikkaan. Mutta saa senkin ääneen sanoa, jos ei väristä tykkää, kun tässä nyt mielipiteitä kysyttiin. Ja joku toteskin että no can do, otanpa sitten rahana. Ja toiset mylvii ja haukkuu kun sanoo vain eriävän mielipiteen, ei sen kummempaa.

Oisko niin että joillain vaan ottaa sitten koville se, että joku pitää sitä toppapukua minkä he lapselleen pakkauksesta pukee, järkyttävän rumana? :D
 
"hölömö"
ihana, pakko lähtee vauvantekoon XD ite en kyllä käyttäs tuota toppahaalaria, mutta kiva että siitä saa pussukan tehtyä! Mutta onko tuossa vähemmä vaatetta ku esim. 2010/2012 pakkauksissa, tuntui silloin kun kaiveli pakettia että se oli ihan täynnä kaikkea mutta ainakin kuvien perusteella aika vähän tavaraa..
 
Raskaana
Mitä te ihmiset nillitätte tästäkin asiasta. Jumankauta jos ilmaseksi(verorahoilla) saatte tarvikkeita, ei luulisi olevan ihan kamalasti varaa parkua. Ottakaa sitten rahana tuo avustus jos meinaatte että saatte sillä summalla mieleistänne. On aika iso etuoikeus meillä suomessa tämä pakkaus, arvostetaan sitä, eikä itketä kun ei saatukkaan sitä lempiväriä siihen potkupukuun
Tuohon pakkaukseen käytetään vuosittain paljon verovaroja, joten kyllä mielestäni laatuun pitäisi satsata. Mieluummin vaikka puolet vähemmän vaatetta, jos silloin saisi jotain muutakin kuin kauheaa kovaa halpistrikoota (Tuttakin myy kaupassa ihan toisenlaista trikoota kuin mitä he tuohon pakkauksen laittaa). Kuosit nyt tietenkin on puhtaasti makuasia. Mielenkiintoista muuten, että paljon olen käynyt erilaisissa vauvajutuissa (jumpissa, kahviloissa) eikä noita sisävaatteita näe juuri missään... Ulkovaatteita käytetään kyllä paljon.
 
Piippaaa
Mulla odottamassa jo 2014 pakkaus, esikoisen pakkaus vuodelta 2009. Harmi, kun en voinut hakea näin myöhään tätä uutta pakkausta, toihan on ihana! Mulle ihan sama, minkä värinen joku haalari on, kuitenkin tuli ostettua pienempi haalari vastasyntyneelle, "oikean värinen". :)
Viime vuoden pakkauksessa (2014) oli aivan hyvänkokoisia vaatteita, tykkäsin, että oli pienempiäkin kun tuolloin 2009. Mutta 2009 oli enemmän "tavaraa". Ja oon sinänsä samaa mieltä, että mielipiteen saa tietenkin sanoa, mutta ei pakkausta tarvitse haukkua. Koska on se toinenkin vaihtoehto, ottaa sitten rahana.
 
Söpöjä vaatteita :) Tuo toppapuku vaan on tooooosi poikamainen. Tuossa kevyemmässä puvussa on ihana kuviointi
 
Ainkoli X
Okei täytyy myöntää että punainen on kyllä aika harvinainen väri pakkauksen vaatteissa. Nyt oli ihana violetti ruokalapussa ja kestovaipassa. Valkoista on tieten sen takia paljon että on helppo yhdistellä muiden värien kanssa... Ainakin 2008 pakkauksen vaatteet oli tosi ohkaista kangasta, mut ne on käytössä niin vähän aikaa että kestivät sen kulumatta puhki. Ja mieluummin laitan kerroksia vauvallekkin kuin yhden tönkköpaksun.
 

Yhteistyössä