Vuodatus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ina harmaana

Vieras
Onko kellään muulla blogia vuodatuksessa?? Ja jos on niin onko muilla ongelmia kuvien liitännän kanssa??

Mulla ei ole ennen ollut. Nyt tuon muutoksen jälkeen ei mikään kuva tahdo kelvata. Joskus kuva kelpaa ja sitten taas ei... ei ymmärrä ja hermot menee. Pitääkö koko blogi lähteä siirtämään muualle...

Mä pääsin ensin hyvin kirjautumaan sisään, mutta sitten en muualle päässytkään... piti kirjautua ulos ja sitten pääsin. Harmittaa kyllä nuo kuvat. Jos ei pian parane niin muutan muualle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen:
Mä pidän blogia uudessa suomessa, se toimii hyvin

Mä en millään viitsis muuttaa, kun on niin monta vuotta tuota jo pitänyt. Pitäis taas kaikki aloittaa alusta...

Sama juttu, voisinkin alkaa vähän katselemaan että kuinka iso homma se sitten olisi muualle tehdä.
Pikkuhiljaa jos tekis ja jättäs vuodatuksen kuitenkin taka-alalle satunnaiseen käyttöön..

Mie pienennän kuvia reilusti ennenkuin siirrän blogiin. Ei ole ongelmia ollut.
Mikä nettiselain sulla on käytössä, jossain vaiheessahan Explorerin kanssa on ollut ongelmia.

Tosin en nyt pariin päivään ole päivittänyt blogia, joten en tiedä miten onnistuu. Mutta ota yhteyttä ylläpitoon. Vastaavat ja auttavat hyvinkin nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Mie pienennän kuvia reilusti ennenkuin siirrän blogiin. Ei ole ongelmia ollut.
Mikä nettiselain sulla on käytössä, jossain vaiheessahan Explorerin kanssa on ollut ongelmia.

Tosin en nyt pariin päivään ole päivittänyt blogia, joten en tiedä miten onnistuu. Mutta ota yhteyttä ylläpitoon. Vastaavat ja auttavat hyvinkin nopeasti.

Mä pienennän kanssa aina valmiiksi ja tähän asti tuo kuva koko on kelvannut. Pitää nyt katsoa ja tutkia noita muitakin tässä pikkusen... firefoxilla nettailen. Eikä tälläistä ongelmaa ole ollut muuta kuin vasta perjantaista alkaen.