Vuodan kuiviin!!

Mulla on ihan maailmanlopun kuukautiset, voi jumalauta!! :mad:

Koko päivän on heikottanut ja ollut huono olo. Pyöryttää heti, kun vähänkin nousee ylös, kumartuu jne. Vessassa saa luonnollisestikin juosta jatkuvasti, melkein jo harkitsin tunkevani nuo vuoden ikäisen vaipat jalkaani :D

Olen juonut litratolkulla vettä ja yrittänyt syödä, vaikka oikeastaan mikään ei maistuisi. Muutama buranakin meni särkyihin, mutta eipä niistä huomattavaa apua ole ollut.

Mitä helvettiä tässä oikein pitäisi tehdä? Ei tämä tällaista ole ollut kyllä aikoihin.. Auttaako tähän yhtään mikään?
 
19v.
Ihanaa kun joku joka potee samaa :D Mua kanssa heikottanut ja pyörryttäny. Muutaman tunnin nytten vihloo alavatsaa ja alaselkää ja tuntuu kun selkä puutuisi... Väsyttää kamalasti ja tekesi mieli syödä kaikki mitä eteen tulee :p

Mulla yleensä auttaa kävely ja suihkussa oleminen... Ihmetyttää vaan et miten tämä voi koskee näin hemmetin paljon.
 
Arkeen
Jos vuoto yleensäkin on runsasta, niin vastaisen varalle kannattaa pyytää gyneltä/miltä tahansa muullakin lääkäriltä Caprilon-resepti. Traneksaamihappo vähentää vuodon määrää, mutta annoksen pitää olla riittävän suuri, esim. 3 tablettia kolmesti päivässä.
 

Yhteistyössä