vtun prkleen naamakirja

:D Pian sä opit.

Mä muutama viikko sitten rekisteröidyin sinne ja olin ihan uunona, nyt jo osaa toimia sen kanssa.
Ja oikeesti, ihanaa ollut löytää vanhoja tuttuja, yhden treffaankin jossain vaiheessa kesällä.
 
Höttis
Sitä pitää tosiaan käyttää hetken et oppii.
Mut paras oli kun tavasin sitä englantia pari viikkoa ennen kuin huomasin että sen saa suomeksikin :D.
Osaan kyllä englantia, mut se on niin monimutkanen et suomeks on paaaaaljon helpompi!
Rohkeesti vaan tutkimaan mitä kaikkea sieltä löytyy!
 
Mä oon miettiny, et pitäs sinne liittyä, mutta mitä se juttu uutisissa sillon oli, että tietoja ei saa pois vaikka muuten sen lopettas tai jotain, että ne kuvat jää facebookin omaisuuteen vai mitä ihmettä se uutisointi sillon oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mä oon miettiny, et pitäs sinne liittyä, mutta mitä se juttu uutisissa sillon oli, että tietoja ei saa pois vaikka muuten sen lopettas tai jotain, että ne kuvat jää facebookin omaisuuteen vai mitä ihmettä se uutisointi sillon oli?
Sitä on muutettu nyt, kun tuli niin paljon neg. palautetta.
Ja omat tiedot ssa varmasti pois, kun tyhjentää kaikki tietokentät, tallentaa profiilin tyhjänä ja sitten poistaa sen. Jos jöö jonnekin välitilaan, niin jää sitten tyhjänä.
 
MITÄ!!!!

Mä rekkaannuin tuonne ja siellä on jo lista ihmisistä, jotka on samalta paikkakunnalta mistä oon kotosin. En oo näiden kanssa kaveri enkä missään maininnut, että oon tältä paikkakunnalta kotosin. WTF??? Lisäksi on ihmisiä, joita en tunne... Siis pyytää tuossa, että lisätäänkö kaveriksi vai ei.

Onko noi nyt niitä yhen lisätyn kavereita???
 

Yhteistyössä