V'ttun HIENOA!!!!!!!!!!!!stn prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
auto hajos enkä saa sitä edes hinattua pihaan kun tunne ketään kellä auto :headwall: :headwall: mä sekoon ihan just voi stn vit pekl :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O |O

sit soittaan naapurin ovikelloa :/
Tuo hinauspalevelu vois olla hyvä vaihtohto.. veisivät samalla korjaamolle asti
Tai sit soitat niille autottomille kavereille ja pukkaatte kaaran kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:

Joo tuo pukkaus tuolta kylältä tänne kotiin ei onnistu..
pitää varmaan korjaamoa ruveta soittaan hinaisko ne ja kattois kannataako edes korjauttaa,joku hais niin palaneelle ja startti tee mitään..
mä saan hermoromahduksen ihan suoraa sanottuna :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:

Joo tuo pukkaus tuolta kylältä tänne kotiin ei onnistu..
pitää varmaan korjaamoa ruveta soittaan hinaisko ne ja kattois kannataako edes korjauttaa,joku hais niin palaneelle ja startti tee mitään..
mä saan hermoromahduksen ihan suoraa sanottuna :headwall: :headwall: |O |O |O |O |O |O |O |O |O

siis sori, mut sulla nyt ei ole muuta vaihtista kuin saada se auto pois tieltä. jos kukaan ei voi hinata, soitat hinauspalveluun. he hinaa sen minne ikinä haluat. korjaamo ei vastaa yleensä hinauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja katsastus edessä:
Mikä siinon vikana?

Joo startti kaiketi meni..
paska mikä paska koko vitun romu tuikata rovion |O

Kannattaa ostaa oikea auto. Sellainen joka toimii. Eikö tuollaisella autolla ajaminen ole jo jätehuoltorikos.

ajaa autolla mikä hajoaa ihan mitään ilmoittamatta niin vähän vaikea arvata että se lakkaa tuosta noin vaan toimimasta..autossa kuitenkin oli leimaa syyskuuhun asti ettei se sen puoleen ihan paska ollut.

Mua nyt vituttaa sen verran raskaasti jo huominen aamu joudun lähtee käveleen töihin ja varmaan sadattelen ton koko 6 kilsaa mitä kävelen ja vie tullessani töistä |O |O |O |O |O |O

Yhteistyössä