Vr työntekijöiden edut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vau sentään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vau sentään!

Vieras
Kävin tuossa yhden sukulaisen luona joka ollut jo monta vuotta eläkkeellä vr:ltä ja kävi kyllä vähän kateeksi kun itse maksoi täydet hinnat junista ja hän matkusti ilmaiseksi! En olis ikinä uskonut että eläkkeellä olleessaan saa matkustaa vielä ihan ilmaiseksi. Itse en ehtinyt ostaa edes ennakkolippua kun mentiin käymään ja jouduin pienestä palkastani maksaan 90e. lipun per suunta! Paikallisjunissa sukulaiseni matkusti myös ilmaiseksi. Itse luulin että saavat jonkun hyvän alennuksen junissa mutta että ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja törkeät edut;29992600:
Monet kaupoissa töissä olevat saavat alennuksen ruoasta ja käyttötavaroista. Ampukaa nekin kateellisuudessanne.

joo ruuastakin huimat 3% ja sen verran vähemmän kertyy bonareita.

Me saadaan sairaskassasta 80% lääkkeistä, silmälaseista, lääkäristä ( jos työterv.Ei auki )ja fysioterapiasta, hammaslääkäristä yms loppusummasta pois.

En ole pitänyt etua pahana. Enempi olen ihmetellyt sitä, kun yksi tuttu VR:n eläkeläinen ei käytä junaa vaan kulkee pitkätkin matkat autolla, vaikka hyvin pääsisi matkat junalla. Kaiken lisäksi kyseessä on rahasta tarkka ihminen, joka todellakin laskee jokaisen ostoksen eikä osta mitään ylimääräistä.

Ihanaa kun näinä taloudellisesti tiukkoina aikoina on vielä yrityksiä, jotka voivat ylläpitää tuon kaltaisia etuja.

Tiesittekö, että fazerilla työntekijöiden lapsille on oma päiväkoti työpaikan vieressä ja ilmainen kuntosali!

Firmassa nimeltä Suomi, on kansanedustajilla ilmaiset junamatkat, taksimatkat, alko toimittaa "lahjoja", niin, kansanedustajan palkkakaan ei huono, että hyvä työpaikka

Miksi tuota ei työntekijöille suotaisi? Hyvähän se vain on, jos työnantaja pitää työntekijöistään huolta. Ja saisi pitää enemmänkin, olen liian usein törmännyt äksyileviin konduktööreihin... :| vaikka on niitä mukaviakin, toki.

Yhteistyössä