Volvo 850

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Kysyisin muutaman kysymyksen, jos palstalaisilla olisi tietoa tästä.
Elikkä perheeseen ollaan ostamassa minulle autoa, vähän niin kuin toiseksi autoksi.
Harkinnassa vm. 92-94 Volvo 850 2.4 GLT.
Tästä kysyisin muutaman asian:
1. Millainen on ajaa maantiellä ?
2. Minkälaiset sisätilat ? (ovatko takajalkatilat tilavat, onko penkit hyvät)
3. Saako katsastuksesta suht helposti lävitse ?
4. Paljonko vie bensaa ? (luultavasti paljon, mutta kuinka paljon)

Kiitos, mikäli joku osaa valaista!! :)

[QUOTE="vieras";25478810]20 vuotta vanha auto... Kannattaneeko?[/QUOTE]

Ja lisään tähän, että olen tommosella ajellut viitientoista vuotta sitten. Oli silloin, n. 5 vuotta vanhana ihan ok ajaa maantielläkin. Takapenkillä jalkatilat yllättävän pienet. Penkit on jo armotta kulahtaneet parinkymmenen vuoden aikana, bensaa vei ihan reippaasti, maantiellä 7 verran, kaupungissa voi melkein tuplata.

Ja oikeesti, vaikka on miten volvo niin 20 vuotta vanhassa autossa turvallisuuden laita on niin ja näin.

[QUOTE="vieras";25478839]Ja lisään tähän, että olen tommosella ajellut viitientoista vuotta sitten. Oli silloin, n. 5 vuotta vanhana ihan ok ajaa maantielläkin. Takapenkillä jalkatilat yllättävän pienet. Penkit on jo armotta kulahtaneet parinkymmenen vuoden aikana, bensaa vei ihan reippaasti, maantiellä 7 verran, kaupungissa voi melkein tuplata.

Ja oikeesti, vaikka on miten volvo niin 20 vuotta vanhassa autossa turvallisuuden laita on niin ja näin.[/QUOTE]

Jaa, meidän volvossa ei oo penkeissä minkäänlaista kulumaa ja jalkatiloissa löytyy. Toki jos koko perhe on tosi pitkää hujoppia, niin taitaa aika monessa autossa jäädä tilat pieneksi. Meidän 5 henkisen perheen on kuljettanut hyvin perille.

Tuo bensan kulutus ( ja öljyn ) on sellainen asia joka tosin ei ole mikään plussa..

Meillä on. Muuten hyvä auto, mutta bensaa kyllä menee kiitettävästi, maantiellä hyvä ajaa, mutta takajalkatilat ovat kieltämättä aika niukat, jos auton muuhun kokoon vertaa.

Yhteistyössä