Voltaren rapid ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi lääke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi lääke

Vieras
Voikohan tuota tablettia ottaa jos on ottanut alkoholia?

Mulle tuo määrättiin migreeniin tarvittaessa ja mietin, että mitä jos migreeni joskus iskee niin, että on ottanut alkoholia. Uskaltaako silloin ottaa tuon lääkkeen vai pitääkö ottaa jotakin tavallista särkylääkettä? En löydä tuosta selosteesta mitään mainintaa alkoholista. Se siinä on, että saattaa vaikuttaa ajokykyyn.

Minulla ollut myös aikoinaan Voltaren Rapid migreenin. Kyllä voi ottaa alkoholia jos on ottanut tabletin. Minä otin muistaakseni kaksi tablettia. Lopetin käytön muutaman vuoden jälkeen koska ei enää auttanut päänsärkyyn.

No sitä mäkin, että kyllä se olisi siinä mainittu jos ei saisi ottaa. Yleensä myös apteekissa asiasta mainittiin kun nyt sanottiin, että ottaa tuo lääke mieluiten ennen ateriaa. Mutta mun ei tosiaan tuota tarvitse joka päivä ottaa, vain silloin kun on migreeni.

[QUOTE="vieras";28995966]hui helvetti- ootko enää elossa?[/QUOTE]

Miksen olisi? Luuletko sä, että olen juonut alkoholia ja ottanut tabletin? Etkö ymmärtänyt, että kysyin asiaa että JOS tulee migreeni kun on jo ehtinyt ottaa alkoholia niin voiko ottaa lääkkeen.

Ei voi kuin miettiä, että mistä tänne palstalle riittää tuollaisia tolvanoita...

Kannattaa muuten noiden Voltarenien kanssa olla varovainen, mulle määrättiin selkäsärkyyn, ja kukaan ei sanonut, että sitä otetaan tarvittaessa. Tosin se mun tarvittaessa oli joka ikinen ilta, ja kun menin vatsakipuja tk-lääkärille valittaan, niin ihmetys oli lääkärillä suuri, kun kuuli että sitä on tullut monta kuukautta napsittua. Oli ihan muutamasta tabletista kiinni, ettei tullut mahahaavaa.

Kiitos vaan sille lekurille joka ne määräs, ja apteekkiin, kun ei sielläkään mitään sanottu.

Jollei lääkäri sanonut että tästä tulee pysyvä lääkitys niin olet ääliö. Kokeile ensi kerralla käyttöohjeiden lukemista äläkä odota että jokanen osaisi heti tajuta ettei yläpäässä salamoi.

Yhteistyössä