Voivoivoivoi... ARGH!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Kaverit vihitään elokuun lopulla, ja sulhasen polttarit alkaa tänään. Heidän tytöt oli mulla hoidossa päivän, ja äitinsä kävi hakemassa heidät just äsken. Morsian tietää, että sulho hyppää huomenna laskuvarjohypyn, mutta sulho ei itse tiedä sitä. Eikä morsian tiedä, että MYÖS HÄN HYPPÄÄ!!! :o Mua jännittää niin paljon niiden puolesta, ja morsian on ihan hermona hypyn takia... ARGH! Lupasin soittaa huomenna, että miten hyppy meni... :whistle:

Mitähän morsian tuumaa, kun hoksaa, että myös minä olen ollu juonesa mukana. Ja sitten se raukka tilittää mulle, että onneksi miehensä ei tiedä hypystä mitään... HUOH! :/
pakko oli purkaa, anteeksi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
minkähintaista lystiä on hyppääminen?

Ei harmainta hajua!!
Tän sulhon bestman on järjestäny kaiken, polttareihin osallistujilta kerättiin kolehtia, 30euroa /pää. Munkin miehen piti lähtee polttareita viettää, mutta eipä sitten päässy, kiitos työnantajan!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Toi musta mahtava että morsio voi hiukan naureskella miehelleen kun tollasta "joutuu" tekemään, ilme olisi näkemisen arvonen kun kuulee että itse kans :D

Miten se hälle kerrotaan?

Morsian menee tyttöjensä ja kaason kanssa "kattoo" hyppyä... Siellä paikan päällä sitten kerrotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitäs jos menee jalka poikki? yhellä tutulla meni, ku se oli armeijassa ja hyppäs ekaa kertaa.

:/ Tätähän se morsian pelkää!! Mutta eihän he yksin hyppää kumpikaan, vaan ammattilaisen kanssa tandem-hypyn

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Toi musta mahtava että morsio voi hiukan naureskella miehelleen kun tollasta "joutuu" tekemään, ilme olisi näkemisen arvonen kun kuulee että itse kans :D

Miten se hälle kerrotaan?

Morsian menee tyttöjensä ja kaason kanssa "kattoo" hyppyä... Siellä paikan päällä sitten kerrotaan.

Eikö ois parempi, että se vaan tönästäis koneesta ulos. noi niinku yllätyksenä. :xmas:

Mitäs jos menee jalka poikki? yhellä tutulla meni, ku se oli armeijassa ja hyppäs ekaa kertaa.

:/ Tätähän se morsian pelkää!! Mutta eihän he yksin hyppää kumpikaan, vaan ammattilaisen kanssa tandem-hypyn

No ei siinä sit mitään satu.

No ei siinä sit mitään satu.

Tätä minäkin olen yrittäny vakuutella morsiamelle, vaikka jos tilanne olis omalla kohdalla, niin paskat housussa istuisin tässä... :xmas:

Turkkarista löyty tällästä,ei ehkä ihan sitä mitä kysyit mut...

http://www.turunsanomat.fi/extreme/?ts=1,3:1011:0:0,4:11:0:1:2004-03-13,104:11:211211,1:0:0:0:0:0:

Mä haluisin joskus kans kursseille ja hyppäämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja h a r m a a:

Turkkarista löyty tällästä,ei ehkä ihan sitä mitä kysyit mut...

http://www.turunsanomat.fi/extreme/?ts=1,3:1011:0:0,4:11:0:1:2004-03-13,104:11:211211,1:0:0:0:0:0:

Mä haluisin joskus kans kursseille ja hyppäämään :D

Tjaa-a, voipi olla noissa hinnoissa, tosin hyppyä ei tehdä Turussa, vaan Kuopiossa.