Voittiko kukaan lotossa?

"vieras"
Emmäätiiä. Enkä vielä kato. Mulla on vielä ihan kivaa, kun mietin, että mitä teen, jos sittekki voitin. :D Älä pakota mua tarkistamaan ja putoamaan maan pinnalle. Anna mun pitää tontti- ja talohaaveeni. Valitsin jo sisustussuunnittelijankin mielessäni. Ja autonkin. Otin ihan kansanauton, jotta kukaan ei epäilisi yhtään mitään.

Talokin on semmonen normi, ei öky. Saunasta tulee vaan sairaan makea. Lapset saa pitää koulunsa, rakennamme tuohon lähelle törkyhintaiselle tontille. Tai rakennutamme. Muutamme kesäksi. Nurmikko tulee valmiina, joten grillaamme heti vihreällä pihallamme.

Töitä jatkaisin, mutta tekisin vain viikonloppuja joskus. Pomo voi soitella ja ruinata töihin, jos sielä on oiken hätä ja hoppu. Nuo sohvat menis vaihtoon. Katoin jo kivat tilalle. Sänky menee vaihtoo. Tulee moottoroitu malli. Sitä ei vaan kerrota, jotta epäilykset ei herää... Isäntä saa heti uuden kitaran ja koko perhe saa kausiliput laskettelukeskukseen. Mökki Leviltä on jo katottu valmiiksi. Semmonen kivinen alppihenkinen ihku.

En tarkista vielä. Vasta maanantaina sitte samalla vitutuksella.
 
[QUOTE="vieras";22966993]Ajatteleeko joku oikeaisti tuota? Minulla ainakin on aika paljon rahaa ilman Lottoakin.[/QUOTE]

No kyllä mä ajattelin lototessani. Olisi kivaa ottaa virasta vuosi tai pari opintovapaata ja tehdä opinnot loppuun -ja siten ehkä saada korkeampi virka. Mulla ei ole paljoa rahaa, ihan keskituloisia olemme.
 
[QUOTE="vieras";22967401]Kuulehan sinä kouluja käymätön tyhmä ihminen. Jos joku vaikka voittaisikin, niin se ei varmasti sitä tulisi tänne huutelemaan.[/QUOTE]

No eihän sitä tiedä vaikka tulisikin. *t. yhden korkeakoulututkinnon omaava ja toista parhaillaan työn ohessa opiskeleva, omasta mielestään ei-tyhmä ihminen*
 
[QUOTE="vieras";22967401]Kuulehan sinä kouluja käymätön tyhmä ihminen. Jos joku vaikka voittaisikin, niin se ei varmasti sitä tulisi tänne huutelemaan.[/QUOTE]

Aikamoinen diagnoosi ihmisen koulutuksesta parin rivin perusteella. :D
 

Yhteistyössä