Voitteko

no
se on tyhmää vaan niiden luusereiden mielestä joilla ei ole siihen varaa ja junttia niiden hifistelijöiden mielestä jotka eivät halua lomallakaan päästä helpolla vaan lähtevät vaeltamaan sademetsään taapero rinkassa.
 
.
ei ole tyhmää tai junttimaista. Itse ennen lapsia mieluiten menin "omatoimimatkoille" ihan vaan siitä syystä että pari viikkoa samassa paikassa ei oikeen viehättänyt ja halusin nähdä paljon asioita (mutta mukavasti) Nykyään tuo mukavuuden halu on säilynyt ennallaan ja siihen ei todellakaan kuulu mikään lapsi rinkassa jossain retkeilymajassa ;)
Kun lähdemme lomalle perheenä sen täytyy olla meille kaikille lomaa, joten pakettimatka perhehotelliin on meidän valinta. En oikein jaksa uskoa että yksikään taapero oikeasti tykkää istua jossain rinkassa tuntikausia kuumassa viidakossa :)
 
keskiluokkainen perhe
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
miksi on tyhmää ja junttimaista, mennä perheen kanssa lämpimään turistikohteeseen: olla yhdessä, uida uima-altaassa, meressä, käydä eläintarhassa ja syödä milloin tavallisessa ravintolassa, milloin mäkkärissä. Tulla takaisin levänneenä ja ruskettuneena.

ja lisäkysymys: onko samanlainen lomanvietto myös Suomen kesässä noloa yms. ?
Täällä palstalla on niin yleviä ja erikosia ihmisiä. Lomailu turistikohteessa ja etenkin perhevalokuvien esillä pitäminen on niin keskiluokkaista ettei ole tosikaan!!! Ja keskiluokkaisuushan on niin järkyttävää ettei sitä kestä Erkkikään. Pitää olla persoonallisella tavalla pienituloinen tai sitten rikas, mieluusti kuitenkin äänekäs ja vain oman tuloluokkansa hyväksyvä palsta mamma.
 
Kohta kolmen äiti
No me ainakin sitten juntteilemme lasten kanssa tasaisesti kerran vuodessa :) Ja kivaa on! Ilman lapsia omatoimilomilla, mutta lasten kanssa ehdottomasti junttilomalle!
 
Non compos mentis
Itse en menisi lomalla kohteeseen tehdäkseni asioita, joita voin tehdä kotikaupungissani. Jokainen lomailkoon tavallaan. Toisen unelmaloma on jonkun muun lomahelvetti. Facebookissa tuntuu erilaisten lomien kirjo näyttäytyvän; useampi sata matkaa esillä, eikä siltikään yksikään niistä sellainen kuin itse toivoisin. Pääasia toteutui ja reissaajat olivat tyytyväisiä.
 

Yhteistyössä