Voitteko -pliis- lopettaa sen äippäilyn, mameilun ja mammailun, eikö vois olla ihan vaan äiti?!

27.02.2012
394
0
16
Suuret on taas murheet, mutta mä en tiedä mitä hourupäitä mun lähipiiristä ja tutuista on tullut lasten myötä kun kaikki puhuu niiiiin ärsyttävästi :kieh:

"Meikämamma leipas tossa pellillisen pullia!"
"Mami on niin väsyny kun valvottiin viime yö..."
"Tää äippä lähtee nyt kauppaan.."

AAARGH.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26250921:
Mistäs sen tietää :xmas:
JA jonkun lähipiiriähän tekin kai olette :D

Juu, mutta jos sua vaan ärsyttää. Pitääkö koko suomen lakata käyttämästä tiettyjä sanoja, jotka ärsyttää just sua.

Mä ajattelin alkaa toden teoilla mammailemaan ja emoilemaan kun kolmas beibi syntyy :xmas:. Silkkaa lässytystä. Ihan vaan muiden kiusaksi. Ai että meillä tissitellään, liinaillaan, silkkimyssyillään, kestoillaan... :heart:. FB-päivityksetkin tulee olemaan silkkaa sitä itseään.

Mutta joo, kyllä mä yleensä olen ihan vaan minä itse. Joskus tituleeraan itseäni äidiksi, yleensä jos olen tehnyt jotain Vuoden Äiti- tekoja, kuten vaikkapa unohtanut lapsen pihalle tai syönyt salaa lasten karkit :D

• Tykkää
Reactions: ArjestaSelviytyjä
Mä ajattelin alkaa toden teoilla mammailemaan ja emoilemaan kun kolmas beibi syntyy :xmas:. Silkkaa lässytystä. Ihan vaan muiden kiusaksi. Ai että meillä tissitellään, liinaillaan, silkkimyssyillään, kestoillaan... :heart:. FB-päivityksetkin tulee olemaan silkkaa sitä itseään.

Mutta joo, kyllä mä yleensä olen ihan vaan minä itse. Joskus tituleeraan itseäni äidiksi, yleensä jos olen tehnyt jotain Vuoden Äiti- tekoja, kuten vaikkapa unohtanut lapsen pihalle tai syönyt salaa lasten karkit :D

Muista tisut! :attn:

Mä kutsun itseäni etenkin Facebookissa mammaksi tai muijaksi :) Se on mun todella väsynyttä huumorintajua. Tai oikeastaan se on pienen kaveripiirin inside -läppä, mutta sen tajuaa vaan muutama joten varmaan loppuja ärsyttää.

No, äitinä oleminen on ihan oikeastikin tosi kivaa, ainakin ton mun lapsen kanssa, mutta en ole silti unohtanut olla ihan ihminen. Jostain syystä mun vaan usein tekee mieli vähän ärsyttää muita/tehdä pilaa itsestä.

[QUOTE="vieras";26251006]Pulautukset ja röyhtäykset myös, omat ja muiden.[/QUOTE]
Tottakai. Samoin myös röyhyn/pierun kadoksissa olemiset kaikkine sivuvaikutuksineen.

Ja jo ennen emoilu-mameilua tiedossa on tiukkaa faktaa limatulpasta, supistuksista, yms, tai ehkäpä niiden puutteesta. Kuvilla tai ilman.

Kun lisääntyy vuosien tauon jälkeen seniori-iässä, niin siitä pitää ottaa irti kaikki sellainen, mitä ei tajunnut kahden ekan ipanan kohdalla tehdä :attn:

Sopii mulle, lopetettaisko pliis samalla pikkukakkosesta jauhaminen elleivät ihmiset todellakin niin innoissaan odota sitä lastenohjelmaa.
"Meille on tulossa pikkukakkonen" Häh, niin kuin mikä se lastenohjelma teille, vaiko tarkoitatko jotain pientä kakkosesta?

Tottakai. Samoin myös röyhyn/pierun kadoksissa olemiset kaikkine sivuvaikutuksineen.

Ja jo ennen emoilu-mameilua tiedossa on tiukkaa faktaa limatulpasta, supistuksista, yms, tai ehkäpä niiden puutteesta. Kuvilla tai ilman.

Kun lisääntyy vuosien tauon jälkeen seniori-iässä, niin siitä pitää ottaa irti kaikki sellainen, mitä ei tajunnut kahden ekan ipanan kohdalla tehdä :attn:

Mikäli muistan, siellä teillä päin ei pääse sairaalaan millään, vaan joutuu viikkokaupalla palaamaan kotiin, vaikka pää näkyisi jo, mutta kun viimein päästään tositoimiin, on videoyhteys palstaan kai jo mahdollinen?

[QUOTE="vieras";26251050]Mikäli muistan, siellä teillä päin ei pääse sairaalaan millään, vaan joutuu viikkokaupalla palaamaan kotiin, vaikka pää näkyisi jo, mutta kun viimein päästään tositoimiin, on videoyhteys palstaan kai jo mahdollinen?[/QUOTE]
Mun kokemukset x 2 on ihan erilaisia, sairaalaan pääsi ekalla kerralla vaikka kohdunsuu oli vielä kiinni, kun oli supistellut jonkin aikaa. Ja tokalla kerralla parin sentin aukeamisen jälkeen. Eivät oo käännyttäneet pois, vaan sanoneet että käy peremmälle jos haluat. Olen halunnut.

Videoyhteydestä en tiedä, mutta lähes reaaliaikainen kuvamateriaalia ja sanallista kerrontaa sisältävä raportointi lienee toteutettavissa. Naamakirjassa ainakin, palsta ei oikein pelitä kännykkäni kautta.

Yhteistyössä