Voitteko kuvitella??! (mies ja hullut päivät)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun mies oli silloin hullujen päivien aikaan käymässä helsingissä ja siellä ko.päivillä siis myös ja kun pyysin sitä tuomaan mulle (tai lapsille siis ;)) ne ticketin puvut, niin ei kuulemma viihtiny mennä sinne tungokseen ettimään!!!?
Ei oo todellista sanon minä...tai siis niin miesten maailmasta...

joo, ei siis luvannu mtn, kun en mäkään tienny että sinne on menossa, niin en etukäteen osannu pyytää...mut kun me asutaan täällä toisessa päässä Suomea, niin jos nyt kerran elämässä sattuu hulluille päiville niin kai sieltä vois sit niitä "löytöjä" metsästää...

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Tiedän miten paljon se vihaa paikkoja joissa paljon porukkaa ja porukka rynnii päälle ja tönii ja juoksee ympäriinsä.

Ja taistelee niistä viimesistä tuotteista :D Viime vuonna ostin siskolle Onlyn farkut 4,90e ja voi luoja sitä teinilaumaa joka juoksemalla juoksi sinne farkkujen äärelle ja niitä lenteli lattialle ja yhdet farkut oli monen ihmisen käsissä (yksi vetää vyötäröstä ja molemmissa lahkeissa on 2 muuta teiniä kiinni). Se oli huvittavaa, mutta sain sentään ostettua siskolle farkut, vaikken ollut ihan niin hysteerinen. Ne kaikki farkut meni 1-2 minuutissa.

Mutta ymmärrän oikeesti ihmisiä jotka eivät halua mennä sinne tungokseen, se on joskus ihan HULLUA menoa.

Yhteistyössä